اخبار داغ

عکس نوشت؛

شهیدی که عهد کرد کمتر دل به دنیا ببندد

شهیدی که عهد کرد کمتر دل به دنیا ببندد
شهید مدافع امنیت مرتضی کارچانی مهرماه ۹۷ در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز کشور به شهادت رسید، از او دست نوشته ای به یادگار مانده که در آن گفته: عهد کردم که دیگر کمتر دل به دنیا ببندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ شهدا به درجه ای می رسند که لایق دیدار حضرت حق می شوند، یکی از آن درجات جدایی از غیر خدا و دل نبستن به دنیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شهید دهه هفتادی مدافع وطن مرتضی کارچانی قبل از شهادتش در جایی نوشته بود: "عهد کردم که دیگر کمتر دل به دنیا ببندم."

,

یکی از برادران شهید نقل می کند:

,

کنار قفسه کتاب هایش نشسته بودم و دنبال یک دست نوشته از مرتضی می گشتم. یاد روز هشتم محرم افتادم که برای سقایی از سیستان به روستایمان(کارچان) آمد، بعد از آن در تکیه کنار دوستانش نشسته بودند که می گفت: "این دفعه که برم سیستان شهید میشوم."

,

قبلا هم با شوخی به مادرم می گفت: "که برایم دعا کن شهید بشم و شما هم مادر شهید بشید." یک کتاب از قفسه بیرون کشیدم و صفحه اولش را دیدم که نوشته بود میخواهم اینقدر پیشرفت کنم که مایه افتخار پدر و مادرم باشم. توی دلم گفتم در این بیست و پنج سال زندگی ات همیشه مایه افتخار ما بودی مخصوصا سال۹۷ که مدال شهادت قسمتت شد.

,

شهید مرتضی کارچانی از پرسنل نیروی انتظامی شانزدهم مهرماه ۱۳۹۷ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه سیب و سواران استان سیستان وبلوچستان به شهادت رسید.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه