اخبار داغ

برادر شهید بسیجی امیر نامدار مطرح کرد؛

از کمک‌های پنهانی شهید نامدار به مستمندان تا اشتغال‌زایی برای جوانان

از کمک‌های پنهانی شهید نامدار به مستمندان تا اشتغال‌زایی برای جوانان
برادر شهید نامدار با اشاره به اینکه کمک‌هایی که شهید به مردم مستمند می‌کرد تا به امروز برای همه مخفی بود و پس از شهادتش این موضوع آشکار شد، گفت: امیر از همان زمانی که کنار هم کشاورزی می‌کردیم، آرزوی شهادت داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نامدار برادر شهید نامدار از شهرستان تربت حیدریه روستای صنوبر در گفت‌وگو با صبح توس؛ پیرامون سلوک اخلاقی و اجتماعی شهید اظهار کرد: شهید نامدار دارای خصوصیات و عقاید مردم دارانه ای بود، بسیار ساده زیست بود و حتی اگر خودرویی در اختیار داشت از موتور برای تردد شخصی خودش استفاده می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

کمک هایش به مستمندان پس از شهادت، آشکار شد

, کمک هایش به مستمندان پس از شهادت، آشکار شد,

وی افزود: کمک هایی که به مردم مستمند می کرد تا به امروز برای همه مخفی بود و پس از شهادتش این موضوع آشکار شد و اگر کسانی مشکلات خانوادگی و زناشویی داشتند سریعا اقدام به حل و فصل این اختلافات می کرد.

,

, ,

برادر شهید نامدار گفت: 17 سال گذشته پسرعموی بنده به دست اشرار به شهادت رسیده و از آن زمان به بعد برادرم نیز قصد مبارزه با اشرار تا رسیدن به شهادت کرد و با اینکه چهار سال دوره مرزبانی شهید تمام شده بود، به هیچ وجه راضی نمی‌شد از این موقعیت جدا شود و می گفت قصد دارم بصورت گمنام خدمت کنم.

,

وی افزود: از همان زمانی که کار کشاورزی در کنار هم انجام می دادیم آرزوی شهادت داشت و به همکاران خودش نیز گفته بود که عاقبت شهید خواهم شد و در زمان خداحافظی با پدرش حس شهادت را منتقل کرده بود.

,

نامدار تصریح کرد: روزهای قبل از شهادت با پدر و همسر خودش صحبت کرده بود و اعلام می کرد که خودتان را برای شهادت من آماده کنید و به مرگ با عزت و افتخار شهیدان تأکید داشت.

,

ماجرای احیای استخر زمین کشاورزی و اشتغالزایی توسط شهید

, ماجرای احیای استخر زمین کشاورزی و اشتغالزایی توسط شهید,

وی ضمن اشاره به اینکه زمانی که به مرخصی می آمد به هیچ وجه استراحت نداشت افزود: در کنار چشمه آبی، لوله کشی آب را راه اندازی کرد و در دل کوه لوله ها را برای احیای استخر زمین های کشاورزی روستا قرار دادند.

,

برادر شهید نامدار بیان کرد: شهید گفت برای طمع خودم زحمت نمی کشم بلکه قصد دارم تعدادی جوان از این زمین ها به لقمه نان و درامدی برسند.

,

, ,

وی افزود: امروز از آبیاری و رونق زمین های کشاورزی این منطقه بیش از 500 نفر اشتغالزایی در زمینه های مختلف انجام شده است و به صورت مستقیم برای 25 خانوار اشتغالزایی کرده است و روزی که آب را به استخر کشاورزی آوردند می گفت آرزوی دیگری در این دنیا ندارم.

,

همیشه به رزمندگان مدافعان حرم غبطه می خورد

, همیشه به رزمندگان مدافعان حرم غبطه می خورد,

نامدار خاطرنشان کرد: به فعالیت در بسیج از همان نوجوانی و جوانی علاقه زیادی داشت و با تحویل اسلحه و شیفت بندی، از منطقه روستا نگهبانی می کردیم و برای فعالیت های عام المنفعه همیشه در صحنه بود.

,

وی افزود: شهید در زمان درگیری های سوریه گفته بود که در آینده حتما برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به سوریه خواهم رفت تا مقابل دشمن ایستادگی کنیم و همیشه به رزمندگان مدافعان حرم و سردار سلیمانی غبطه می خورد.

,

برادر شهید نامدار گفت: بسیجی امیر نامدار که به گفته همرزمانش شهید نامدار طراح جنگی بود در 10/10/95 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید در احالیکه دارای دو فرزند به نام زهرا و فاطیما بود.

,

, ,

وی با بیان اینکه قدر خون شهدا را باید بدانیم  و مسئولانی که به درد دل مردم نمی رسند باید پاسخگو باشند چراکه مدیون خون شهدا هستند افزود: مسئولان قول دادند کوچه، محلی و خیابانی را به نام شهید نامدار مزین کنند اما هیچ کدام از وعده‌هایشان تا امروز عملی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه