اخبار داغ

نهمین یادواره شهدای دانشجو در دورود برگزار شد

نهمین یادواره شهدای دانشجو در دورود برگزار شد
نهمین یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور دورود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، نهمین یادواره شهدای دانشجوی دورود به همت بسیج دانشجویی و با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهی و پرسنل سپاه، خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان در دانشگاه پیام نور دورود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

در ابتدای مراسم سرهنگ زینی وند فرمانده سپاه ناحیه دورود علاوه بر خیرمقدم به مدعوین، خانواده معظم شهدا، اساتید، کارکنان و دانشجویان افزود: ایران اسلامی افتخار می‌کند به شهدایی که با خون خود افتخارات بزرگی را برای کشور رقم زدند و در راستای پاسداری و حراست از دین وکیان گام برداشتند.

,

وی با بیان اینکه کلیه مسئولان، مدیران و مردم ایران وام دار شهدا هستند تصریح کرد: باید در راستای ادای دینی که بر عهده یکایک ما قرار دادند تلاش و کوشش کنیم.

,

وی گفت: شهدا با تقدیم جان عزیز خود ثابت کردند که به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی وفادارند و سیره این عزیزان باید در جامعه جاری و ساری باشد.

,

زینی وند افزود: امیدواریم با همدلی، اتحاد و انسجام مردم عزیز مشکلات موجود را با افتخار پشت سر گذاشته و در این راه دعای خیر شهدا که بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند بر دشمنان انقلاب و اسلام پیروز شویم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه