اخبار داغ

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

اعتراض مردم و مجلس به سران سه قوه وارد است

اعتراض مردم و مجلس به سران سه قوه وارد است
علیم یارمحمدی گفت: تصمیماتی که برای کل کشور گرفته می شود باید با در نظرگرفتن شرایط زمانی، معیشت مردم و موضوعات اجتماعی و فرهنگی و توزیع جمعیتی همه نقاط باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیم یارمحمدی در گفت وگو با عصرهامون گفت: ما به عنوان نماینده مردم مدعی هستیم که بدون واسطه و مستقیماً با مردم در ارتباط هستیم و طبیعتاً جنس درد و غم مردم را بهتر از دیگران درک می کنیم و این انتظار می رود که دولت نیز در تصمیم گیری های کلان خود که برای کشور می گیرد از این شاخصه و مزیت بهره برداری کند.
 
وی افزود: افراد و شهروندان مشکلات، کاستی ها و مسائل اجتماعی و فرهنگی هر منطقه را به اطلاع نمایندگان حوزه انتخابیه خود می رسانند و ما نیز این موارد را پیگیری کرده و به گوش مسئولان ارشد کشوری می رسانیم که در بحث گرانی بنزین نیز مراتب مخالفت خود و مردم را بیان کردیم.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سیستان وبلوچستان و زاهدان تنها مرکز استانی می باشد که از نعمت گاز شهری بی بهره است این موارد بیان شد و خواستار آن شدیم که در اتخاذ تصمیمات همه این شرایط مدنظر باشد اما تصمیم در سطح سران سه قوه گرفته شد و مخالفت نمایندگان نیز هیچ تاثیری در آن نداشت که اعتراض مردم و نمایندگان مجلس به آنها وارد است.
 
به گفته یارمحمدی؛ در هر صورت این تصمیم گرفته شده و نظر دادن درباره آن را باید به زمان موکول کنیم ولی امیدواریم دولت نسبت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر نیز راهکاری داشته باشد تا جلوی فشار بیشتر به آنها را بگیرد اما مجلس کار خود را انجام داد و دولت باید با دقت بیشتری این طرح را اجرایی می کرد.
 
وی ادامه داد: بحث اصلاح قیمت بنزین در سطوح بالا و میان سران سه قوه مطرح شده و عملاً به اقناع رسیده اند اما ما در خانه ملت قانع نشده و به خوبی توجیه نشده ایم که اگر توجیه و تفسیر این طرح به خوبی انجام میشد می توانستند با آرامش بیشتر و هزینه کمتر آن را اجرایی کنند که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت.
 
وی تصریح کرد: 78 درصد مردم ما در روستاها و 65 درصد جمعیت شهری زیر خط فقر امنیت غذایی هستند که باید برای آنها چاره اندیشی جدی و فوری شود و جلوی صدمه دیدن بیشتر آنها گرفته شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه