اخبار داغ

مسئول مؤسسه فرهنگی سپاه پاسداران اهل قلم:

هنرمندان با هنرنمایی خود به مطالبه رهبری بپردازند/فهرستی از حوادث حماسه‌ساز بر زمین مانده است

هنرمندان با هنرنمایی خود به مطالبه رهبری بپردازند/فهرستی از حوادث حماسه‌ساز بر زمین مانده است
مسئول مؤسسه فرهنگی پاسداران اهل قلم با بیان اینکه مطالبه رهبر انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب و فهرستی از حوادث حماسه‌ساز بر زمین مانده است، گفت: می‌طلبد که هنرمندان با هنرنمایی خود در قالب شعر، داستان و فیلم به امطالبه رهبری بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جشنواره «حبیب حرم» پیش از ظهر امروز در سالن مجتمع ابن سینا و با حضور هنرمندان و برگزیدگان از سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سردار محمدعلی آسودی در این مراسم با اشاره به معرفی گنجینه‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز باید گنجینه دفاع از امنیت را مطرح کنیم و اگر می خواهیم این حماسه‌ها در جامعه ماندگار شود باید هنرمندانه به آن بپردازیم.

,

وی با بیان اینکه بدون هنر حماسه‌ها ماندگار نخواهد شد گفت: باید هنر به کمک ماندگار کردن حماسه‌ها بیاید.

,

مسئول مؤسسه فرهنگی سپاه پاسداران اهل قلم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هنرمندان بیان کرد: هنوز یکی از مطالبات رهبری در زمینه فهرست حوادث حماسه‌ساز دفاع مقدس است که متأسفانه به آن پرداخته نشده است.

,

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های فرهنگی در سراسر کشور افزود: باید در این کارگروه‌ها به گام دوم انقلاب پرداخته شود و این یک کار آتش به اختیار است.

,

سردار آسودی تصریح کرد: در سطح کشور ۴ هزار نفر نویسنده فعالیت دارند که باید تمام این نویسنده‌ها با هنرنمایی خود حماسه‌ها را به یادگار بگذارند.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: ناگفته‌های زیادی از سردار شهید همدانی باقی مانده که هنوز منتشر نشده است.

,

سردار مهدی فرجی گفت: در مقام سردار همدانی همین بس که سردار باقری بالاترین مقام نظامی کشور در خصوص شهید همدانی گفت، اگر نبود مجاهدت‌های سردار همدانی در سوریه چیزی از آن منطقه باقی نمی‌ماند.

,

وی بیان کرد: سردار همدانی با تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت بسیار مردم‌دار بود و سلایق سیاسی برای او فرق نمی‌کرد.

,

گفتنی است 150 اثر از ۴۰۰ هنرمند 10 استان به این جشنواره ارسال شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه