اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز؛

مسئولِ بی خبر از تورم بنزین، دانستن را حق مردم می دانست!

مسئولِ بی خبر از تورم بنزین، دانستن را حق مردم می دانست!
حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: دشمن به نقش روحانیت پی برد در نتیجه نقشه هایی را برای کمرنگ کردن وجهه روحانیت در بین مردم و جامعه کشیده است و متاسفانه بس تدبیری و سوء مدیریت ها در هماهنگی با دشمن موجب شد، اغتشاش گران به حوزه علمیه حمله کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه پس از دفاع مقدس عده ای دانسته یا نادانسته نقش روحانیت در حاکمیت را  به بهانه های مختلف کم کردند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: آمار و ارقام مجلس نشان می دهد با شیب تندی آمار روحانیت رو به کاهش است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام علمیراد بوسفی روحانیت را در طول تاریخ همراه با مردم دانست و افزود: امروز برای اولین بار شاهدیم عده ای از روحانیت نه با حاکمیت هستند نه با مردم! چه کسی این افراد را هدایت می کند؟ نتیجه این اتفاق این می شود که در جامعه دو لبه قیچی شکل گرفته و با هماهنگی یکدیگر در حال قیچی کردن روحانیت هستند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: دشمن به نقش روحانیت پی برد در نتیجه نقشه هایی را برای کمرنگ کردن وجهه روحانیت در بین مردم و جامعه کشیده است و متاسفانه لبه دیگر این قیچی بی تدبیری و سوءمدیریت برخی از روحانی نماها است، کاری می کنند که در هماهنگی با دشمن، اغتشاش گران به حوزه علمیه در کرج حمله کنند. 
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: متاسفانه مردم بسیاری از مسائل را از چشم روحانیت می دانند زیرا برخی فضای جامعه را ضد روحانی نشان می دهند، خیانت و فتنه گری برخی از افراد که در ظاهر، لباس روحانی دارند این مسئله را استنباط می کند که در استبدادی بودن به جای تاج، عمامه گذاشته اند. 
,
 
,
وی گفت: در حوادث اخیر کشور، همه ما خبر داریم وضعیت انرژِی مناسب نیست اما راه حل چیست؟ مگر به دنبال اجرای عدالت نیستند؟ پس چرا ضد عدالت عمل می کنند، شعار ولایت می دهند اما خلاف جهت ولایت حرکت می کنند، نمی خواهم برخی نظریات تائید کنند این افراد برای دشمن کار می کنند اما تردید نداریم و به اسم می شناسیم تصمیم سازان خائنی که زمینه فراهم کنند تا تصمیم گیران اینگونه تصمیم گیرند. 
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: گاندوها ساخته خواهد شد که تصمیم سازان خائن، دو تابعیتی و نفوذی بوده و انتخاب جیسون رضائیان ها هستند و الا نباید شرایط جامعه اینگونه باشد، در کار نظامی باید اصل غافلگیری را رعایت کرد اما نمی دانم چرا برخی با مردم جامعه از این اصل استفاده کردند؟ 
,
 
,
وی اظهار داشت: برخی از مسئولین باید همانند چینی ها و ژاپنی ها خودکشی می کردند یا همانند برخی غربی ها استعفا می دادند، اما با توهین علنی و خنده در مقابل مردم می گویند همان جمعه صبح که بیدار شدیم از مسئله بنزین آگاه شدیم، این صحبت ها بسیار عجیب است.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: نمی گوئیم مانند چینی ها و ژاپنی ها خودکشی یا مانند غربی ها استعفا بدهید، بلکه می گوئیم از مردم عذرخواهی کن و دنبال راهکار بهتر باش، این توهین به مردم از طرف کسانی صورت گرفت که متعقد بودند دانستن حق مردم است و پیچی در روده هایشان بیفتد دم ار رفراندوم می زنند. 
,
 
,
وی گفت: جایگزین نقش روحانیت در جامعه عده ای سرمایه دار در حال حاکم شدن هستند، چرا حکومت اسلامی پا به پای انقلاب اسلامی پیش نرفت در حالی که انقلاب اسلامی ما از آمریکای لاتین سردرآورده است؟ حکومت اسلامی همچنان در کشور مانده است زیرا مناسبی  در مقاطعی دست نااهل و نامحرم افتاد. 
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: اگر صاحبان اصلی حکومت در روی زمین مستضعفین هستند چرا عده ای سرمایه دار بر مردم حکومت می کنند؟ برای اولین بار پس از 40 سال انقلاب سرمایه اعلامی 5 وزیر از کابینه بالای هزار میلیارد تومان است! البته این مبلغ مرتبط به چند سال پیش است اما امروز این آمار چند برابر شده است. 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین در اغتشاشات اخیر دشمن را مایوس کردند، خاطر نشان داشت: با مدیریت ها، چنان حکیمانه از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کردند که دشمن در بهت ماند در حالیکه غربی ها از ماه ها پیش برای آتش اغتشاش در کشور هیزم جمع می کردند. 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه