اخبار داغ

چرا خبر تعطیلی مدارس دیر وقت اعلام شد؟

چرا خبر تعطیلی مدارس دیر وقت اعلام شد؟
کارشناس پیش بینی آب و هوای استان اصفهان تصریح کرد: افزیش غلظت آلاینده ها شنبه تا یکشنبه پیش بینی شده بود؛ بعد از پایشی که در شب گذشته انجام شد نشان از افزایش چشمگیر آلاینده ها داشت که در پی آن اطلاعیه تعطیلی مدارس صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از اینکه افزایش آلاینده ها چندین روز در بازه زمانی کم برخی فعالیت ها را محدود کرد و مدارس را به تعطیلی کشاند روز گذشته در حالی که انتظار می رفت بازی استقلال و سپاهان تحت تاثیر آلودگی هوا در زمان دیگری  برگزار شود، این اتفاق نیفتاد که برخی پافشاری سازمان لیگ را دلیل اصلی آن عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعد از آن هم در ساعت های ابتدایی شب خبری از تعطیلی مدارس نبود اما حدود ساعت 11 خبر تعطیلی مدارس منتشر و به سرعت بازنشر شد.

,

امروز برخی از خانواده ها از دیر بیان شدن این خبر گله کردند چرا که آن ها معتقد بودند در این ساعت بسیاری از مردم خواب بودند و باید زودتر این خبر اعلام می شد.

,

فاطمه زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: افزیش غلظت آلاینده ها شنبه تا یکشنبه پیش بینی شده بود؛ بعد از پایشی که در شب گذشته انجام شد نشان از افزایش چشمگیر آلاینده ها داشت که در پی آن اطلاعیه تعطیلی مدارس صادر شد.

, صاحب نیوز,

کارشناس پیش بینی آب و هوای استان اصفهان تصریح کرد: امروز هوا بهتر شده که به دلیل کمتر شدن منابع آلاینده وترافیک، تعطیلی مدارس و محدود شدن فعالیت صنایع بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه