اخبار داغ

رئیس پلیس فرودگاه کشور اعلام کرد:

کشف هزار میلیارد ریال کالا، ارز و طلای قاچاق در فرودگاه‌های کشور

کشف هزار میلیارد ریال کالا، ارز و طلای قاچاق در فرودگاه‌های کشور
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از کشف یک هزار میلیارد ریال کالا، ارز و طلای قاچاق توسط ماموران این پلیس در هشت ماهه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار حسن مهری در حاشیه بازدید از پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بیان کرد: در هشت ماهه امسال اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر توسط این پلیس انجام شد که لازم می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران خودم در این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس پلیس فرودگاه های کشور در ادامه افزود: در این بازه زمانی چیزی حدود یک هزار میلیارد ریال کالا، ارز و طلای قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه در کشور کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد داشته است.

,

وی به استقرار پلیس گمرک در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این پلیس از هفته ناجا امسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و هدف از ایجاد آن نیز تشدید فعالیت ها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین مبارزه با مواد مخدر در سیستم هوایی کشور است.

,

سردار مهری افزایش اقدامات اطلاعاتی و کنترل دقیق تر بارها و محموله ها را یکی از اقدامات مهم پلیس فرودگاه عنوان کرد گفت: نتیجه انجام این گونه اقدامات منجر به افزایش 67 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

,

این مقام انتظامی از تجهیز پلیس فرودگاه های کشور به اکیپ سگ‌های موادیاب(سپکا) خبر داد و گفت: امروز با تلاش های صورت گرفته توسط همکاران خودم تمامی فرودگاه های کشور برای قاچاقچیان و مجرمان نا امن شده است و مأموران پلیس مقتدرانه امنیت این مکان ها را به صورت شبانه روز برقرار می کنند.

,

سردار مهری با تشکر از همکاری و همراهی خوب مسافران با ماموران پلیس فرودگاه گفت: از مسافران خطوط هوایی می خواهم به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه و دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی سریعاً موضوع را به ماموران پلیس مستقر در فرودگاه اطلاع دهند تا پیگیری های لازم توسط آنان انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه