اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از ستاد انتخابات:

جرائم انتخاباتی مشمول فضای مجازی نیز می‌شود/ برای دستگاه قضا فرقی ندارد تخلف از جانب کدام فرد رخ ‌دهد

جرائم انتخاباتی مشمول فضای مجازی نیز می‌شود/ برای دستگاه قضا فرقی ندارد تخلف از جانب کدام فرد رخ ‌دهد
رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: هنگامی که شورای نگهبان فردی وابسته به هر جناح سیاسی را تایید کند همه باید حرمت کاندیداها را حفظ کرده و فرصت برایشان فراهم شود، همچنین برای دستگاه قضا تفاوتی در تخلف افراد مختلف وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی رئیس کل دادگستری استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) از ستاد انتخابات شهرستان قزوین بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


نورالله قدرتی در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان قزوین اظهار کرد: در بازدید از ستاد تفاهم، همدلی و نظم قابل تقدیری را مشاهده کردیم که دارای ارزش است و امیدواریم به همین شکل تا پایان کار ادامه پیدا کرده و شاهد جرائم در این برهه از انتخابات نباشیم.

,
,

وی ادامه داد: جرائم از طرف هر یک از عوامل اجرایی، داوطلبان و طرفداران داوطلبان امکان رخ دادن دارد که البته با مشاهده همدلی موجود امیدوار شدیم که شاهد تخلف و جرمی در این رابطه نباشیم و این موضوع بیانگر تعهد در فرمانداری و هیئت نظارت مبنی بر امانت تلقی کردن رای مردم است و این واحدها تلاش می‌کنند که امانت‌دار خوبی باشند.

,

 

,

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: انتظار می‌رود که همه در راستای حرکت در جهت قانون قدم برداشته و تبلیغ کنند و برای دستگاه قضا به عنوان یک مجموعه نظارتی فرقی ندارد که تخلف از جانب کدام فرد رخ می‌دهد و لازم است همه قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

,

, ,

وی ادامه داد: امیدواریم نظم و همدلی امسال سنتی برای سال‌های آینده باشد تا افراد از خط قرمز و قانون عبور نکنند و هنگامی که شورای نگهبان فردی وابسته به هر جناح سیاسی را تایید کند همه باید حرمت کاندیداها را حفظ کرده و فرصت برایشان فراهم شود، همچنین برای دستگاه قضا تفاوتی در تخلف افراد مختلف وجود ندارد.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: جرائم انتخاباتی مشمول فضای مجازی نیز می‌شود و ادمین‌ها نیز موظف به حفظ قانون و فراهم ساختن زمینه برای حضور حداکثری مردم بوده و باید بلوغ سیاسی خود را در این انتخابات به نمایش بگذاریم.

,

وی در پایان گفت: در نظام جمهوری اسلامی براساس دموکراسی به انتخاب مردم اهمیت داده می‌شود، در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سامانه سجام وجود دارد که امکان گزارش تخلفات در آن فراهم است همچنین افراد در صورت تخلف می‌توانند موارد را به شماره 09392658006و آدرس dadsetaniqazvinدر پیام رسان سروش اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه