اخبار داغ

جواد شمقدری در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

رد پای سیاسیون جریان اصلاحات در کمپین سلبریتی ها

رد پای سیاسیون جریان اصلاحات در کمپین سلبریتی ها
جواد شمقدری کارگردان گفت: سردمداران این سلبریتی ها در عرصه سیاسی هم همین حرف ها را زدند، حالا این ها هم دارند از آن ها تبعیت می کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقادات و اعتراضات مردم به افزایش قیمت بنزین که در اواخر آبان ماه 1398 به وجود آمد و برخی از آشوبگران کشته شدند، یکی از اتفاقات مهمی بوده که در کشورمان رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی از مردم برای اعتراض به گرانی و مشکلات فراوان معیشتی به خیابان ها آمدند اما به دلیل سوءاستفاده کردن برخی از اشرار، این مطالبه اجتماعی به خشونت کشیده شد و در نهایت نیز مردم با تجمع های گسترده در سراسر کشور مخالفت خود را با هرگونه اغتشاش و خسارت زدن به اموال عمومی اعلام کردند.

,

در همین رابطه بسیاری از سلبریتی ها و چهره های معروف کشورمان به این اتفاقات واکنش نشان داده و به جای اینکه علیه اشرار و برهم زنندگان اموال عمومی کمپین ایجاد کنند، پیام هایی را در صفحات شخصی خود منتشر کرده و به صورت کاملا هماهنگ یک پست با عکس و محتوای یکسان و با یک هشتگ مشخص را در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشتند و به دنبال آن نیز امضا جمع کردند.

,

در این خصوص جواد شمقدری کارگردان و  رئیس اسبق سازمان سینمایی در خصوص این کمپین هنرمندان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: سردمداران این ها در عرصه سیاسی هم همین حرف ها را زدند، حالا این ها هم دارند از آن ها تبعیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این کمپین ادامه همان نامه ای است که سیاسیون جریان اصلاحات نوشتند، این هنرمندان هم دارند همان کار را تکرار می کنند.

,

این کارگردان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چرا برخی از هنرمندان لس آنجلس نشین معاند با این هنرمندان داخل کشور همصدا شده اند گفت: جبهه این هنرمندان با آن دسته از به اصطلاح هنرمندان خارج نشین یکی است، برخی فکر می کنند که این ها با ما همراه هستند، این فتنه ها باعث می شود که همه چیز رو شود؛ قطعا این حرکت هنرمندان اتاق فکری داشته است، اول سیاسیون و اساتید دانشگاهی و سیاسیون رسانه ای شروع می کنند و بعد هم این افرادی که به اشتباه به آن ها هنرمند می گویند.

,

جواد شمقدری در پایان گفت: راه انداختن این کمپین ها یک بازی است که شروع کرده اند، این افراد در فضای میدانی ناموفق بوده اند حالا به فضای رسانه ای و مجازی روی آورده اند؛ این فتنه ها می آیند تا غربالگری کنند و ان شاءالله مشکلات حل می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه