اخبار داغ

فرماندار همدان:

نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند/امروز یک نفر به طور کامل ثبت نام کرد

نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند/امروز یک نفر به طور کامل ثبت نام کرد
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نامزدهای انتحاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: زیرساخت های ارتباطی با وزارت کشور به گونه ای ایجاد شده که در ۲۰ دقیقه فرآیند ثبت نام انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین افشاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نخستین روز از ثبت نام انتخابات در فرمانداری همدان اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز به صورت رسمی برنامه ثبت نام انتخابات آغاز شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه چهار نفر امروز برای کاندیدای مجلس شورای اسلامی به فرمانداری همدان مراجعه کرده اند افزود: یک نفر از این افراد به طور کامل ثبت نام کرد و سه نفر دیگر به دنبال تکمیل مدارک خود هستند.

,

فرماندار همدان با اشاره به اینکه تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برنامه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ادامه دارد خاطرنشان کرد: مدارک لازم برای ثبت نام در انتخابات شامل اصل مدرک تحصیلی کارت پایان خدمت کارت ملی و برای مدیران برگه استعفای ۶ ماه قبل از انتخابات است.

,

افشاری با تاکید بر اینکه توصیه می شود افراد متقاضی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تصریح کرد: زیرساخت ارتباطی با وزارت کشور به گونه ای ایجاد شده که در ۲۰ دقیقه فرآیند ثبت نام انجام شود.

,

وی در ادامه از همه نخبگان سیاسی اجتماعی و فرهنگی استان خواست که در این انتخابات شرکت کنند و تاکید کرد: با حضور همه سلایق سیاسی میزان مشارکت مردم بیشتر خواهد شد.

,

افشاری اضافه کرد: اعضای ثبت نام کننده در این یک هفته ۴۰ نفر هستند که می توانند ثبت نام ۹ داوطلب را به طور همزمان انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه