اخبار داغ

در اولین روز ثبت نام انجام شد؛

ثبت ‌نام ۱۹ داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ ۱۶ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند/ ثبت نام نامزدهای انتخابات تا ۱۶ آذر ادامه دارد

ثبت ‌نام ۱۹ داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ ۱۶ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند/ ثبت نام نامزدهای انتخابات تا ۱۶ آذر ادامه دارد
نخستین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با ثبت نام ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه کرج فردیس اشتهارد و آسارا و ثبت نام ۵ نفر از حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیتریک، فرماندار کرج در پایان نخستین روز ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: از صبح یکشنبه روند ثبت نام نامزدها در مراکز انتخابات به دستور وزیر کشور و مقام عالی دولت در استان البرز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
غفور قاسم پور با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام تا پایان ساعت 18 روز شانزدهم آذرماه ادامه خواهد یافت، افزود: در روز اول 15 نفر برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: ثبت نام یک نفر به دلیل نقص مدارک نهایی نشده است، ثبت نام 14 نفر نهایی شد که از این تعداد 2 نفر خانم و 12 نفر آقا بودند.
,
 
,
, ,
 
,
قاسم پور با اشاره به اینکه تحصیلات 4 نفر از داوطبین دکتری بوده است، تصریح کرد: سایر داوطلبان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد داشتند و با تدابیری که پیش از ثبت نام اندیشیده شده بود مشکلی در روند ثبت نام وجود نداشت.
,
 
,
و اما رئیس ستاد انتخابات البرز نیز از ثبت ‌نام ۱۹ داوطلب برای نمایندگی مجلس در 2 حوزه انتخابیه این استان در نخستین روز خبر داد.
,
 
,
نورمحمد فردی افزود: نخستین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با ثبت نام ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه کرج فردیس اشتهارد و آسارا  و ثبت نام ۵ نفر از حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: از این تعداد ۱۶ نفر مرد و ۳ نفر زن می باشد و از نظر مدرک تحصیلی ۴ نفر دارای مدرک دکتری و ۱۵ نفر فوق لیسانس است.
,
,
,
 
,
, ,

وی افزود: مهلت ثبت نام از ۱۰ آذرماه شروع شده و تا ۱۶ آذرماه به مدت ۷ روز ادامه دارد  و کلیه امکانات و تجهیزات برای ثبت نام فراهم شده است.
,
,
 
,
, ,
 
,
همچنین در روز نخست ثبت نام نامزدهای انتخاباتی، با حضور استاندار البرز، برای نخستین بار در تاریخ سیاسی شهرستان کرج، مهر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی بر تمبر اختصاصی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرج ثبت شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه