اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات کردستان خبر داد؛

ثبت نام ۲۲ داوطلب انتخابات در اولین روز

ثبت نام ۲۲ داوطلب انتخابات در اولین روز
رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: در اولین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه این استان در مجموع ۲۲ نفر شامل ۲۱ مرد و یک زن برای حضور در این عرصه نامنویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حسین خوش‌اقبال شامگاه یکشنبه اظهار داشت: از این تعداد داوطلب، مشخصات ۱۸ نفر ثبت نهایی شده و کار ثبت‌نام چهار نفر دیگر در حوزه های انتخابیه در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با اشاره به اینکه یکی از داوطلبان ثبت‌نام شده، زن است، اضافه کرد: امروز در حوزه انتخابیه بیجار هفت نفر، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان یک نفر و حوزه انتخابیه سقز و بانه نیز سه نفر ثبت نام کردند.

,

رییس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد یک نفر و در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره نیز ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.  

,

عوامل اجرایی ستاد انتخابات کردستان در حوزه‌های ۶ گانه از یکشنبه ۱۰ تا ۱۶ آذر هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی هستند.

,

انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه، ۲ اسفند امسال برگزار می‌شود و ثبت‌نام نامزدها از امروز به مدت هفت روز ادامه می‌یابد.

,

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی نظام ما مردم همیشه در صحنه هستند، اضافه کرد: یکی از برکات نظام اسلامی این است مردم حق رای پیدا کردند پس باید از این فرصت برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: امروز دشمنان انقلاب چشمشان به رای و نظر ملت ایران است و مردم نیز به واسطه عشق و ارادتی که به نظام دارند، همیشه حضور داشنته اند و این بار هم در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.

,

خوش اقبال با بیان اینکه انتخابات همیشه برای دولت و مردم مهم بوده است، افزود: پشتیبان اصلی این نظام مردم هستند و نیاز است همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه تلاش ما امنیت کامل است تا دغدغه ‌ای برای حضور مردم وجود نداشته باشد، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در خاورمیانه و کشور افتاده، انتخابات آینده بسیار مهم است و حضور گسترده به ثبات نظام در عرصه‌های بین المللی کمک می‌کند.

,

رییس ستاد انتخابات کردستان بر همکاری رسانه ها برای تشویق مردم به مشارکت پررنگ در انتخابات تاکید کرد و گفت: هر وقت مشارکت بالا بوده دشمن مایوس شده است و نظام اسلامی در عرصه های بین الملی با اقتدار حضور داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه