اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل مطرح کرد

خدمت‌رسانی بسیجیان در 2 منطقه محروم آمل

خدمت‌رسانی بسیجیان در 2 منطقه محروم آمل
جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: با توجه به اینکه در آمل 2 منطقه محروم امت آباد و رضوان 38 داریم؛ بسیجیان به صورت خودجوش داوطلب شده و با هماهنگی به آن منطقه اعزام و در عرصه های ساخت و مرمت منازل مسکونی و عرصه فرهنگی فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فلاح در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: یکی از عرصه های فعالیت در موضوع طرح اعتلاء بسیج اردوهای جهادی است که بسیجیان ما همیشه به صورت مداوم در کمک کردن به مردمان مناطق محروم و آسیب پذیر پا به کار بوده و زحمت می کشند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی به خدمات ارائه شده در اردوهای جهادی بسیج اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آمل 2 منطقه محروم امت آباد و رضوان 38 داریم؛ بسیجیان به صورت خودجوش داوطلب شده و با هماهنگی به آن منطقه اعزام و در عرصه های ساخت و مرمت منازل مسکونی و عرصه فرهنگی فعالیت می کنند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه برای ارائه خدمت به مردمان مناطق محروم و کمک رسانی به آنها محدودیتی وجود ندارد، عنوان کرد: ما می توانیم از سایر گروه ها و حوزه های محلات و اقشار و جامعه پزشکی در قالب های ویزیت رایگان و سایر خدمات به این مردم خدمت کنیم.
 
این مسئول ارائه خدمات به این مناطق را به عنوان موضوع اصلی و اساسی در اعتلاء بسیج سازندگی دانست و تصریح کرد: متاسفانه مدتی عملکرد های بسیج به چشم نمی آمد و در جامعه بازتاب نداشت. ما می خواهیم عملکرد بسیج و نمود فعالیت آن را در این مناطق ببینیم و بازتاب دهیم. یکی از راهکار های اساسی فعالیت اردوهای جهادی است که بسیجیان در همه عرصه ها تلاش می کنند تا خدمات بهتری به این مردم ارائه دهند.
 
فلاح به حضور اکیپ پزشکی در تکیه علی اصغر اسپیاری آمل اشاره کرد و گفت: به همت حوزه بسیج امام علی(ع) و پایگاه خیبر و با همکاری اداره بهداشت، یک اکیپ پزشکی جهت ارائه خدمات پزشکی و آموزشی به این منطقه اعزام شد و خدماتی از جمله برنامه های آموزشی پیشگیری از بیماری زنان، پیشگیری از بیماری تالاسمی و کم خونی ناشی از فقر آهن، کارگاه آموزشی خانواده و مهارت اجتماعی و همچنین مشاوره تحصیلی و ازدواج به مردم این منطقه ارائه شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم بسیجیان بتوانند این برنامه ها را با قوت و به طور مستمر ادامه دهند، یادآور شد: همچنین ما می توانیم با هم افزایی و کمک بسیجیان اقشار و بهداری سپاه این کلاس ها و ارائه خدمات را بهتر و با کیفیتی بالاتر برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه