اخبار داغ

وقتی حمایت به همت و پشتکار تبدیل می‌شود؛

مددجویی که کارآفرین نمونه شد

مددجویی که کارآفرین نمونه شد
آسیه چاه ریگانی، زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهنوج که به دلیل ازکارافتادگی همسرش تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفت، با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال روستایی و راه‌اندازی 2 هزار مترمربع گلخانه، موفق به کارآفرینی برای 10 نفر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آسیه چاه ریگانی، زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهنوج که به دلیل ازکارافتادگی همسرش تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرد، با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال روستایی و ایجاد دو هزار مترمربع گلخانه موفق به خودکفایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: با راه‌اندازی این گلخانه موفق به ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم شده‌ام.

,

چاه‌ریگانی بابیان اینکه به دلیل ازکارافتادگی همسرم با هفت‌سر عائله تحت حمایت کمیته امداد قرارگرفته‌ایم، افزود: پس از تحت حمایت قرار گرفتن با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی نیازهای خانواده‌ام نبوده و همچنین با توجه به توانایی که در انجام کار گلخانه داشته و درگذشته نیز به‌صورت کارگری در مزارع گلخانه کار می‌کرده با مشاوره و راهنمایی واحد خودکفایی کمیته امداد کهنوج و دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه روستایی در سال ۹۷ اقدام به راه‌اندازی دو هزار مترمربع گلخانه کردم.

,

این کارآفرین موفق ادامه داد: با تلاش و پشتکار و حمایت‌ها و نظارت‌های کمیته امداد موفق به توسعه کار خود و افزایش چهار هزار مترمربعی گلخانه خود شدم و با درآمدی که از این طریق کسب کردم توانستم علاوه بر تأمین مخارج خود مخارج دیگر اعضای خانواده را تأمین کرده و برای ۱۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کنم.

,

وی بیان کرد: سالانه بیش از ۲۰ تن محصول خیار از چهار هزار مترمربع سطح زیر کشت گلخانه خود برداشت می‌کند و سال گذشته از محل فروش محصولات گلخانه‌ای خود 80 میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

,

این مددجوی موفق از ارسال محصولات تولیدی خود به استان‌های دیگر از جمله تهران خبر داد و گفت: ماه گذشته نیز به‌عنوان یکی از فعالان اقتصادی کهنوج و کارآفرین نمونه شهرستان با مقام معظم رهبری دیدار کردم.

,

آسیه چاه ریگانی عنوان کرد: ایجاد گلخانه خیلی روی زندگی خود و خانواده‌ام تأثیر مثبت داشته و هم‌اکنون به لطف پروردگار و حمایت‌های کمیته امداد خانواده‌ام هیچ مشکل مالی و روحی ندارند.

,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه