اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تشریح کرد؛

چرا فرماندار پارس آباد در آستانه انتخابات مجلس برکنار شد؟

چرا فرماندار پارس آباد در آستانه انتخابات مجلس برکنار شد؟
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل علت برکناری فرماندار پارس آباد را به دلیل خویشاوندی وی با یکی از داوطلبان انتخابات نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندائی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به قانون انتخابات مبنی بر عدم انتخاب مسئولان اجرایی انتخابات از فامیل های نزدیک نسبی و سببی کاندیداها و ثبت نام یکی از نزدیکان فرماندار سابق پارس آباد در انتخابات این شهرستان، معاون سیاسی این فرمانداری به عنوان سرپرست منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به اشرافیت سرپرست فرمانداری پارس آباد به قانون انتخابات و تجربه وی در این خصوص شاهد انتخاباتی سالم و قانونی در این شهرستان باشیم.

,

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در اولین روز ثبت نام کاندیداها با حکم استاندار اردبیل عدالت حاجی پور به عنوان سرپرست فرمانداری پارس آباد و علی علایی فرماندار سابق به عنوان مشاور استاندار منصوب شدند.

,

وی تصریح کرد: هیچ یک از اعضای هیات اجرایی، ناظرین شورای نگهبان و اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای نباید در حوزه انتخابیه با داوطلبان انتخابات خویشاوندی نسبی یا سببی داشنه باشند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرماندار پارس آباد به واسطه همسر با یکی از داوطلبان خویشاوندی سببی داشت برای اجرای قانون از امروز فرماندار پارس آباد از سمت خود برکنار و معاون سیاسی وی به عنوان سرپرست انجام وظایف او را برعهده گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه