اخبار داغ

مدیرعامل خانه کتاب ایران خبر داد:

تالیف بیش از 2هزار کتاب در استان زنجان

تالیف بیش از 2هزار کتاب در استان زنجان
مدیرعامل خانه کتاب ایران گفت: بر اساس آمارهای بانک خانه کتاب، از سال 57 تا 98، 2 هزار و 253 کتاب توسط ناشران استان زنجان تالیف و منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ نیکنام حسینی‌پور امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان با پیشینه تاریخی می تواند در حوزه توسعه صنعت نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اثرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا,  نیکنام حسینی‌پور امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان با پیشینه تاریخی می تواند در حوزه توسعه صنعت نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اثرگذار باشد.,

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی جایزه کتاب سال استان می تواند به پویایی صنعت نشر و ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک شایانی نماید.

,

این مسئول با اشاره به برگزاری نخستین جایزه کتاب سال استان زنجان، افزود: در مجموع 46 عنوان کتاب مورد ارزیابی قرار گرفت که در مرحله اول 7 کتاب و در مرحله دوم 5 عنوان کتاب برگزیده شد.

,

وی خاطرنشان کرد: داوری و ارزیابی آثار ارسالی از سوی 20 نفر از اساتید همکار با دبیرخانه کتاب کشور انجام شد.

,

مدیرعامل خانه کتاب ایران ادامه داد: استان زنجان زادگاه پدر غزل معاصر ایران است و امیدواریم در سال های آینده در حوزه ادبیات برگزیده داشته باشیم.

,

حسینی پور گفت: بر اساس آمارهای بانک خانه کتاب، از سال 57 تا 98، 2 هزار و 253 کتاب توسط ناشران استان زنجان منتشر شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در طرح های فصلی خانه کتاب، در دو سال گذشته 420 میلیون تومان کتاب توسط شهروندان زنجانی خریداری شده است.

,

*قلم نقطه عبور انسان از دوران جهالت است

, *قلم نقطه عبور انسان از دوران جهالت است, *قلم نقطه عبور انسان از دوران جهالت است,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این مراسم اظهارداشت: قلم همواره مورد توجه بوده است و در نگاهی به گذشته می توان نقطه عبور انسان از جهالت را از طریق حک آثار بر روی اشیا دید.

,

وی با بیان اینکه امروز در قرن توسعه کتاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: میزان مطالعه و نشر کتاب به عنوان شاخص توسعه یافتگی هر جامعه است.

,

خدابخش مرادی نافچی برگزاری نمایشگاه کتاب را حرکت فرهنگی بزرگ عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه با اندیشه و تفکر پیوند خورده است.

,

وی زنجان را دومین استان کشور در حوزه مطالعه عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه باب جدیدی برای مطالعه بوده و موجب افزایش سرانه مطالعه می شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برضرورت تشویق مردم از سوی مسئولان برای مطالعه تاکید کرد و گفت: اقدام فرهنگی فقط مخصوص دستگاه برگزار کننده نیست و باید دستگاه های اجرایی دیگر کمک کار در این زمینه باشند.

,

وی با بیان اینکه زنجان دیار علما، شعرا و فرهیختگان است، یادآور شد: باید در این استان به مقوله کتاب و کتابخوانی بیشتر توجه شود.

,

در پایان این مراسم از پنج برگزیده نخستین جایزه کتاب سال استان زنجان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه