اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بروجرد:

۵ مدرسه مشارکتی در بروجرد احداث می‌شود

۵ مدرسه مشارکتی در بروجرد احداث می‌شود
رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: پنج مدرسه جدید در شهرستان بروجرد توسط اداره نوسازی و خیرین در دست ساخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهرافزون در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در حال حاضر پنج پروژه مدرسه سازی در بروجرد در حال ساخت است که از این تعداد دو مدرسه در روستا و سه مدرسه در شهر و شهرک ها ساخته می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این مدارس با کمک خیرین و نوسازی ساخته می شود به طوری که دو مدرسه مدرسه توسط خیرین، دو مدرسه به صورت مشارکتی و یک مدرسه توسط نوسازی در حال ساخت است که بعد از تکمیل و تجهیز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

,

رئیس آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به مدارس فرسوده بروجرد عنوان کرد: در شهرستان بروجرد حدود ۶۰ درصد مدارس فرسوده است و قدمت برخی از مدارس به بیش از ۵۰ سال می رسد اما با تعمیرات انجام شده در اختیار دانش آموزان هستند.

,

مهرافزون تصریح کرد: این مدارس فرسوده‌اند ولی تخریبی نیستند و هر مدرسه ای که نیاز به تعمیر داشته، تعمیرات لازم انجام شده است.

,

وی با اشاره به سیستم گرمایشی در مدارس بیان کرد: بسیاری از مدارس مجهیز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند و در تعداد اندکی از مدارس که گازکشی ندارند، سیستم گرمایشی با ایمنی کامل در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

,

رئیس آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه های نیمه کاره بروجرد، استخر است که اعتبار مورد نیاز این پروژه به صورت ملی تامین می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه