اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از 5 هزار دانش‌آموز لرستانی به سرزمین‌های نور

اعزام بیش از 5 هزار دانش‌آموز لرستانی به سرزمین‌های نور
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال 5 هزار و 280 دانش آموز لرستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: در سال جاری ۵۲۸۰ دانش آموز متوسطه پایه اول و دوم به راهیان نور اعزام می شوند و تاکنون نیز ۲۱۶۰ دانش آموز اعزام شده و ۳۱۲۰ نفر درحال اعزام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان اینکه آغاز اردوهای راهیان نور۱۱آبان بوده و تا ۶ اسفند ادامه دارد، افزود: این دانش آموزان در قالب ۱۴۴ اتوبوس و به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: بازدید دانش‌آموزان از شلمچه، اروند، یادمان محل شهادت چمران و شهدای هویزه در منطقه عملیاتی جنوب کشور است.

,

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله بازدید از مناطق عملیاتی، بازسازی عملیات‌های متفاوت در مناطق جنگی، مسابقات فرهنگی و استفاده از راویان دفاع مقدس برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

مومنی تصریح کرد: این اقدام در راستای بالابردن سطح روحیه ایثار، جهاد، شهادت، هویت بخشی به جوانان ونوجوانان، تبیین فرهنگ جهاد و ۸ سال دفاع مقدس به عنوان سرمایه فرهنگی کشورمان و آشنایی دانش آموزان با عملیات‌های مهم ۸سال دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه