اخبار داغ

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از مددجویان مینابی به مشهد مقدس

اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از مددجویان مینابی به مشهد مقدس
حیدری، رئیس کمیته امداد بخش توکهور میناب گفت: ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توکهور با مشارکت خیران در قالب اردوهای زیارتی، آموزشی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور شهرستان میناب در گفتگو باخبرنگار هرمز اظهارکرد: برگزاری اردوهای زیارتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف ایجاد نشاط معنوی، ارتقاء خودباوری دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی برای مددجویان برگزار می‌شود و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های مختلف به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توکهور با مشارکت خیران در قالب اردوهای زیارتی، آموزشی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام شدند و مبلغ ۱۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار به‌ منظور برگزاری این اردوهای فرهنگی هزینه شده است.

,

رئیس کمیته امداد توکهور بابیان این مطلب که دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد قرار دارند، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی آموزش مهارت‌های زندگی و اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است که در زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف این نهاد تأثیر به سزایی دارد.

,

حیدری خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://shogheziarat.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه