اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

رئیس جمهور از گران شدن و سهمیه بندی بنزین اطلاع داشت

رئیس جمهور از گران شدن و سهمیه بندی بنزین اطلاع داشت
نظر افضلی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رئیس‌جمهور ملت را مَحرَم خود بداند گفت: روش اجرای سهمیه‌بندی بنزین توسط دولت اشتباه بود. دولت باید در این مورد با مردم صحبت می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس مدافع حق مردم باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه برای یک نماینده این است که وکیل مردم باشد نه وکیل دولت.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نماینده مجلس باید در حوزه انتخابیه خود تمام مردم را در نظر داشته باشد و برای طیف خاصی کار نکند، تنها بر سر سفره ثروتمندان ننشیند بلکه فقرا را هم در نظر داشته باشد.

,

افضلی تصریح کرد: رفتار نمایندگان باید مردمی باشد، خود را تافته جدا بافته از مردم ندانند و به درد دل مردم تا جایی که امکان دارد گوش دهند.

,

وی عملکرد مجلس دهم را خوب ارزیابی کرد و افزود: این مجلس یک مجلس پرکار بود، برنامه ششم یک برنامه سنگین بود و 160 قانون، 90 لایحه و 70 طرح بررسی و تصویب شد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در کمیسیون کشاورزی حضور داشتم، گفت: با تولیدکنندگان ارتباط بسیار زیادی داشتیم و به استان‌های زیادی سفر کردیم و همچنین این کمیسیون به خراسان جنوبی نیز سفر کرد.

,

وی با اشاره به این‌که من مسئول گروه دوستی هند، سریلانکا، بنگلادش و هلند بودم، افزود: نمایندگان مردم خراسان‌جنوبی در فراکسیون‌های زیادی مانند عشایری، مناطق آزاد، ایثارگران و فرش حضور داشتند.

,

افضلی تصریح کرد: نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود به روستاها سرکشی داشتند و از نزدیک در جریان خواسته‌ها و کمبودهای مردم قرار می‌گرفتند و در کل یک دوره پرکاری را داشتیم و امیدواریم این چند ماه آینده هم به خوبی به پایان برسد.

,

وی به طرح افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: روش اجرای سهمیه‌بندی بنزین توسط دولت اشتباه بود، دولت باید مردم را مَحرَم خود می‌دانست و در این مورد با مردم صحبت می‌کرد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با لایحه سهمیه‌بندی بنزین را به مجلس می‌آورد تا در آن‌جا چکش‌کاری می‌شد و و در نهایت بین مجلس و دولت توافقی صورت می‌گرفت تا به صورت یک‌جانبه نباشد.

,

افضلی با بیان این‌که دولت طبق قانون می‌توانست این طرح را اجرا کند اما این کار عوارض و پیامدهایی را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: با ورود مقام معظم رهبری تنش‌ها فروکش کرد و بهتر بود از نظرات کارشناسی بیشتری استفاده می‌شد.

,

وی با بیان این‌که همه ما می دانستیم که قیمت بنزین باید افزایش پیدا کند اما به این شکل درست نبود، افزود: نمایندگان نیز به این نحوه عملکرد معترض بودند اما مصالح مملکت را دنبال کردند.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع سهمیه‌بندی بنزین را دنبال می‌کند و باید ببینیم طرح دوفوریتی که داده شده است به کجا می‌رسد.

,

افضلی تصریح کرد: این حرف رئیس جمهور که گفته بود من از زمان اجرای طرح اطلاع نداشتم، درست نیست، شاید از ساعت دقیق آن خبر نداشته است اما این موضوع بین سران سه قوه مورد بحث قرار گرفته و تصمیم‌گیری شده است.

,

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: ملت را مَحرَم خود بدانید.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم و مردم عزیز ایران که در موقع تحریم‌ها با فشارهای اقتصادی روبه رو هستند، بتوانیم تحریم‌ها را با ایستادگی و مقاومت اقتصادی پشت سر بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه