اخبار داغ

مهجوریت یک جانباز دفاع مقدس کرمانی

"علی‌اکبر پهلوانی‌نژاد"؛ جانباز شهیدی که در گلزار شهدا مزاری ندارد

"علی‌اکبر پهلوانی‌نژاد"؛ جانباز شهیدی که در گلزار شهدا مزاری ندارد
شهید جانباز حاج علی اکبر پهلوانی نژاد با داشتن مدرک بستری هنگام شیمیایی شدن در جبهه، جانباز به حساب نیامد و زمانی که شهید شد مزاری هم در گلزار شهدا نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سال 94 بود که فرزند جانباز علی اکبر پهلوانی که از همکاران خبرنگار نیز است از من خواست تا به ملاقات پدر بیمارش بروم، من نیز به همراه همسرم که او نیز از جانبازارن گمنام هست به دیدارش رفتیم تا دقایقی از درد و ناراحتی اش کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

همان زمان بود که یک گزارش با عنوان "حاج قاسم پهلوانت را دریاب؛ روایتی از زندگی جانباز شیمیایی که روزگاری راننده سردار سلیمانی بود" تهیه و منتشر کردم که مضمون آن در سایت های خبری موجود است.

,

بعد از انتشار این گزارش استاندار وقت "علیرضا رزم حسینی" به همراه معاون سیاسی امنیتی و سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به ملاقات وی می روند و پس از آن نیز برادر همسر "سرلشکر قاسم سلیمانی" نیز به طور مرتب هفته ای یک بار به وی سر می زدند و از جانباز و همسرش دلجویی می کردند.

,

اما متاسفانه در رابطه با جانبازی وی کاری انجام نمی شود با اینکه وی مدارک لازم جهت بستری شدن در بیمارستان صحرایی هنگام شیمایی شدن را داشته است.

,

جانباز علی اکبر پهلوانی نژاد بعد از تحمل سال ها درد و رنج در 24 مهرماه سال جاری به همرزمان شهیدش می پیوندد اما چه شهادت غریبانه ای که هیچ کدام از مسئولان و مردم در تشییع‌ش شرکت نداشتند.

,

به گفته فرزند و نوه شهید با آنکه در کانال خانه مطبوعات، بسیج رسانه و گروه های رسانه ای زمان شهادت وی منتشر شده بود.

,
,
, ,

حتی دریغ از یک قبر در جایگاه جانبازان!

, حتی دریغ از یک قبر در جایگاه جانبازان!,

در آرامستان مسجد صاحب الزمان (عج) قطعه "محرم" پیکر پاکش آرام می گیرد، روی سنگ قبرش "زنده یاد علی اکبر پهلوانی نژاد" نوشته شده است.

,

کدام مسئول جوابگوی شهید در آخرت خواهد بود؟! گرچه وی به قول خودش هر کار کرده برای رضای خدا بوده است، حقیقتا او مردی بی ادعا بود. اما "باید چشم ها را شست و جور دیگر باید دید" اگر امثال آنها نبودند ما امروز کشوری سرافراز، سربلند و با امنیت نداشتیم.

,

کجایند مسئولانی که فقط ادعا می کنند یه امورات مملکتی رسیدگی می کنند و هیچگاه شانه خالی نمی کنند؟!! آیا وجدان شما در مقابل چنین عملی شرمسار نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه