اخبار داغ

حسن بیگی:

۲۴ فرآیند انتخابات الکترونیکی است

۲۴ فرآیند انتخابات الکترونیکی است
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: از ۲۵ فرآیند انتخابات، ۲۴ فرآیند الکترونیکی است و فقط مرحله اخذ رای و شمارش آراست که برای انجام آن نیازمند ایجاد زیرساخت و هماهنگی شورای نگهبان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران امروز( دوشنبه) همزمان با بازدید از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران درباره آخرین آمار از ثبت نام داوطلبان از حوزه انتخابیه تهران، گفت: امروز دومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است. به ابتکار فرمانداری و کمک مصلا، ستاد ثبت نام در محل مناسبی برقرار شد و داوطلبان و مسئولان مشکل پارکینگ و جا ندارند و سیستم ها برای ثبت نام مناسب هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تعداد افراد نهایی برای کل کشور ۷۸۹ نفر بوده است که از این میان ۲۱۴ داوطلب مربوط به استان تهران بوده است و از این مجموع ۱۹ درصد خانم و ۸۱ درصد آقا ثبت نام کرده اند.
,
 
,
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در مقایسه با روز اول دوره های قبل باید اذعان داشت، در مجلس نهم ۲۷ نفر ثبت نام کرده بودند که از میان آنها ۷ درصد خانم و ۹۳ درصد آقا بوده اند.
,
 
,
بنابرگزارش مهر، حسن بیگی افزود: در روز نخست مجلس دهم نیز ۹۴ نفر ثبت نام کرده بودند که ۱۴ درصد آنها خانم و ۸۶ درصد آقا بودند. در روز دوم تا این لحظه در حوزه تهران ۳۰ نفر ثبت نام قطعی انجام داده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت : روز آخر ثبت نام، جزئیات بیشتر از داوطلبان ارائه خواهد شد. 
,
 
,
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه یک عده از دواطلبان تمایل دارند در مراکز انتخابیه و عده ای هم در وزات کشور ثبت نام کنند،خاطرنشان کرد: در کل استان تهران در روز اول  ۲۱۴ نفر داوطلب به صورت قطعی ثبت نام کرده بودند. 
,
 
,
حسن بیگی افزود: از ۲۵ فرآیند انتخابات، ۲۴ فرایند الکترونیکی است و فقط مرحله اخذ رای و شمارش آراست که برای انجام آن نیازمند ایجاد زیرساخت و هماهنگی شورای نگهبان هستیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: در رابطه با طرح ثبت نام الکترونیکی هم بحث شده بود که نیاز به نرم افزار خاصی داشتیم و در نهایت ساخت و طراحی آن به انتخابات نرسید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه