اخبار داغ

بازیگر سینما:

می خواهم یاد رفقای شهیدم را در سینما زنده نگه دارم

می خواهم یاد رفقای شهیدم را در سینما زنده نگه دارم
نقی زاده با اشاره به اینکه ما و رزمندگان به جبهه نرفتیم که مشکلات داخلی کشور را حل کنیم مسئول حل مشکلات داخلی مسئولان هستند نه رزمندگان، گفت: در بیش از 30 سال فعالیت در عرصه بازیگری تلاش کرده‌ام باکار بازیگری در سینما یاد رفقای جبهه و جنگ را زنده نگه‌دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اصغر نقی زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: در بیش از 30 سال فعالیت در عرصه بازیگری تلاش کرده ام با کار بازیگری در سینما یاد رفقایم را زنده نگه دارم رفقایم همان هایی بودند که در جنگ تحمیلی با هم بودیم درعملیات ها کنار هم بودیم، عده ای شهید، عده ای جانباز  و عده ای مفقود شدند.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: به عنوان بازیگری که در جشنواره ها دیده شود و جایزه بگیرد فعالیت نمی کنم بلکه به عنوان یک بازیگر باورپذیر جبهه فعالیت می کنم تا وقتی مردم من را می بینند یاد دوران دفاع مقدس بیفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورتان از رفقا کیست که می خواهید یادشان را در سینما زنده نگه دارید؟ گفت: رفقای من هم آن‌هایی بودند که رسمشان فداکاری برای دین و مملکت بدون درگیری های سیاسی بود در همان دوران جنگ که اولویت اول دفاع از مملکت بود این جروبحث‌های سیاسی بین مسئولان و گرانی در آن زمان نیز وجود داشت اما در آن دوران یک اولویت بالاتری نیز به نام دفاع از کشور و دین بود که رزمندگان حاضر شدند دفاع را اولویت خود قرار دهند و جان خودشان را فدا کردند که مملکت از دست نرود تا امنیت و دین از دست نرود.

نقی زاده افزود: تصور کنید یک جوان 18 ساله که اوج دوران دنیا طلبی و دنیا خواهی در او وجود دارد در جبهه های جنگ حاضر می شد و نماز شب را فراموش نمی کرد  شبانه با با خدا راز و نیاز می کرد و در سخت ترین عملیات ها شرکت حضور می یافت این فداکاری ها باید زنده نگه داشته شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: من کارمند آموزش و پرورش بودم و به عنوان نیروی داوطلب به جبهه اعزام شدم بعد از اتمام جنگ به آموزش پرورش بازگشتم و به شغل معلمی ادامه دادم.

میدان رزم سوریه نشان داد جوان های امروز چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند

نقی زاده ادامه داد: اگر امروز اتفاقی مانند جنگ تحمیلی رخ دهد جوانان امروز مانند جوانان گذشته از بسیجی و غیر بسیجی به میدان رزم خواهند رفت، جنگ سوریه نشان داد که جوانان ما همانند رزمندگان فداکار دوران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: جنگ سوریه و حضور مدافعان حرم نشان داد که جوانان امروز چیزی از جوانان گذشته کم ندارند در جنگ تحمیلی خاک‌ریز دشمن روبروی ما و خاک‌ریز خودی پشت سرمان بود و اگر اتفاقی رخ می داد سریع به عقب و به خاک خودمان بازمی گشتیم اما آن‌هایی که به سوریه رفتند در غربت بودند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که عده ای معتقد هستند جوانان امروز با جوانان دوران دفاع مقدس فاصله دارند و دیگر آن فداکاری ها تکرار نخواهد شد نظر شما چیست؟ گفت: اصلاً این‌طور نیست، چند روز پیش شخصی با من تماس گرفت شما به جبهه رفتید که مشکلات داخلی مملکت را حل کنید؛ گفتم نه ما داخل منزل نشسته بودیم دیدم دشمن بعثی وارد خانه ما شده و یقه ناموس و زن و بچه ایران را گرفتند دیدیم که اگر دفاع نکنیم و نجنگیم ناموس مملکت و اسلام به تاراج می رود ما برای این به جبهه رفتیم.

وی بیان کرد: ما و رزمندگان به جبهه نرفتیم که مشکلات داخلی کشور را حل کنیم مسئول حل مشکلات داخلی مسئولان هستند.

این بازیگر سینما در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای جوانان دارید؟ گفت: منتظر این نباشید که دولت بیایید و برای شما کار ایجاد کند هر مدرک تحصیلی هم که داشته باشید بدانید دولت نه به کسی شغل می دهد و نه برایش کار ایجاد می کند خود جوانان خودشان تفکر کنند بررسی کنند و برای خودشان شغل ایجاد کنند



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, میدان رزم سوریه نشان داد جوان های امروز چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه