اخبار داغ

دبیر جبهه پایداری استان همدان:

دارا بودن شاخص‌های انقلابی‌گری در انتخابات اصل و اساس است/رهبر انقلاب از مجلس فعلی رضایت ندارند

دارا بودن شاخص‌های انقلابی‌گری در انتخابات اصل و اساس است/رهبر انقلاب از مجلس فعلی رضایت ندارند
دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه شاخص هایی نظیر جوان گرایی، روحیه انقلابی و تلاش گری برخی از شاخص های مد نظر رهبر انقلاب است گفت: در انتخابات اصل و اساس برای ما داشتن شاخص های انقلابی گری است و جبهه اصولگرا تا زمانی که این شاخص ها را رعایت کنند همراهشان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با اشاره به شروع ثبت نام کاندیداها برای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نحوه ورود جبهه پایداری به انتخابات اظهار داشت: ما اعلام کردیم که فعلا با دوستان هستیم تا ببینیم نتیجه کار چه می شود و اگر ملاک در بحث انتخاب افراد، شاخص های انقلابی گری و شاخص های مد نظر رهبری باشد جبهه اصولگرایی را همراهی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به شاخص های مد نظر رهبری برای انتخاب کاندیدا ها افزود: شاخص هایی نظیر جوان گرایی، روحیه انقلابی و تلاش گری برخی از شاخص های مد نظر رهبر انقلاب است و ما تا زمانی که این شاخص ها را رعایت کنند همراهشان خواهیم بود.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه اگر ببینیم عده ای سیاست باز که در استان هم حضور دارند و مشغول بازیگری هستند برای اعمال نفوذ زد و بند هایی می کنند ما دیگر همراهی نخواهیم کرد گفت: اگر این افراد اعمال نفوذ کنند و خروجی کار با اعمال نفوذ باشد و اگر بخواهند قاعده بازی را بهم بزنند ما نخواهیم بود.

,

حجت الاسلام فلاحی خاطر نشان کرد: در طرح کشوری جبهه پایداری منتظر بود ببینید که جبهه اصولگرایان چه کار می کنند و در همین زمینه قرار شد که مجمعی تشکیل شود و مجمع هم تشکیل شده و جبهه پایداری هم نماینده ای در این مجمع دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر در این مجمع اعمال نفوذ نشود و طبق قاعده پیش بروند روی آن می شود حساب کرد تصریح کرد: افرادی که در استان بازیگری می کنند اگر بخواهند اعمال نفوذ کنند و خروجیشان کسی باشد که با ملاک های و شاخص های رهبری نباشد ما نخواهیم بود و این را هم از روز اول گفتیم و حضور ما در این مجمع مشروط است.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه برای معرفی کاندیداها، افرادی را در همدان و استان در نظر داریم اظهار داشت: در برخی شهرها به نتیجه رسیدیم و در برخی شهرها هم به نتیجه نرسیدیم. در حال رایزنی با نیروهای شاخص انقلابی کشوری هستیم.

,

وی در پاسخ به این پرسش که نگاه جبهه پایداری نسبت به حضور جوانان در میدان انتخابات و کسب مسئولیت نمایندگی چیست، تاکید کرد: عموما نگاه ما به صحنه آمدن جوانان یا نیروهایی که شاخص های انقلابی گری را داشته باشند است.

,

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: اصل و اساس برای ما داشتن شاخص های انقلابی گری است و رهبری از مجلس فعلی راضی نیست و این را نمی توان توجیه کرد.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه وحوت برای پیروزی درست است اما برای شکست خیر یادآور شد: ما در انتخابات دوره قبل در تهران و استان وحدت کردیم اما افراد منتخب هیچگاه در جبهه ما نبودند و علیه ما هم بودند. ممکن است وحدت ما در استان به صلاح جریان انقلاب باشد اما ممکن است در تهران این وحودت به صلاح نباشد لذا باید خودمان در استان تصمم بگیریم.

,

وی با تاکید بر اینکه ما خودمان تصمیم می گیریم و مثل برخی احزاب کلا متعبد به دبیر حزب نیستیم عنوان کرد: خود دبیرحزب هم ما را آزاد گذاشته و این را درنظر می گیریم.

,

حجت الاسلام فلاحی در پایان با ابراز نگرانی از وحدت افراد قبل از انتخابات و رویگردانی از جبهه بعد از انتخاب شدن گفت: عده ای در قالب وحدت بعد از رای آوری در جبهه دیگری قرار می گیرند و با جریان دیگر زد و بند می کنند و این جای نگرانی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه