اخبار داغ

کی‌روش فقط لقمه‌های آماده را تبدیل به گل می‌کند

کی‌روش فقط لقمه‌های آماده را تبدیل به گل می‌کند
کارشناس فوتبال گفت: کی روش فقط لقمه های آماده را تبدیل به گل می کند و در جهت خلق موقعیت و خود را در موقعیت قرار دادن موفق نبوده و بیشتر به حواشی کار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی صاحب نیوز در مورد عملکرد سپاهان در بازی با استقلال اظهار کرد: طبق معمول امیر قلعه نویی با روش منحصر بفرد کی روش به میدان رفت و  توپ‌ و میدان را به دست حریف داد و با احتیاط بفکر گلزنی به خصوص روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم برای ضربه زدن سر کی روش استنلی بود که علیرغم که تحت فشار بودند به گل رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
کارشناس فوتبال تصریح کرد: دل خوشی به دفاع و دروازه بان خوب و دو هافبک میانی تدافعی برای سپاهان در بازی های حساس خطرناک به‌شمار می رود
,
 
,
وی در ادامه افزود: محمدرضا حسینی از شرایط آرمانی بدور است و سجاد شهباززاده هم برای سیستم کی روشی امیر قلعه نویی از آمادگی لازم برخوردار نیست.
,
 
,
عابدی با انتقاد از عملکرد کی روش استنلی گفت: کی روش فقط لقمه های آماده را تبدیل به گل می کند و در جهت خلق موقعیت و خود را در موقعیت قرار دادن موفق نبوده و بیشتر به حواشی کار دارد.
,
داوود عابدی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم و پس از دریافت گل استقلال حمله می کرد وقلعه نویی با استفاده از میرزایی در راست و آوردن نورافکن به چپ به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و حتی صحنه مشکوک به پنالتی برای میرزایی بوجود آمد و نورافکن گل زد.
,
 
,
این مربی فوتبال با بیان اینکه محبی در این بازی محو بود و شاید باید زودتر محو می‌شد، عنوان کرد: قلعه‌نویی باید با توجه به داشته های تیمش فوتبال زیبا با خلق موقعیت های زیاد را بخواهد درست مثل بعد از گل خوردن از استقلال در نیمه دوم و عقب افتادن که توانایی اینکار را هم دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه