اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

ستاد نماز جمعه در مدارس بروجرد تشکیل می‌شود

ستاد نماز جمعه در مدارس بروجرد تشکیل می‌شود
امام جمعه بروجرد گفت: برای مشارکت بیشتر جوانان در نماز جمعه، در هر مدرسه یک ستاد نماز جمعه تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز در همایش ستاد دانش آموزی نماز جمعه که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: در اسلام هر امر عبادی به گونه ای که گفته انجام شود، دارای مصلحتی است به طوری که برخی از عبادات باید به صورت فردی و برخی از عبادات باید صورت جمعی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: در دین اسلام تاکید شده که نمازها به صورت جماعت برپا شود، حج یکی دیگر از عبادات است که دستور داده شده به صورت جمعی صورت گیرد و همچنین نماز جمعه سفارش شده تا به صورت جمعی برپا شود.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است عنوان کرد: جوانان در نماز جمعه حضور دارند ولی باید حضور جوانان در این اجتماع هفتگی پر رنگ تر باشد.

,

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آینده کشور از آنِ شما جوانان است و رهبری تاکید دارند در کارهای مختلف جوانان حضور داشته باشند.

,

وی بیان کرد: تلاش داریم تا جوانان در برگزاری نماز جمعه مشارکت داشته باشند و در این راستا در هر مدرسه و دبیرستان یک ستاد نماز جمعه تشکیل شود.

,

امام جمعه بروجرد گفت: با این برنامه، خود دانش آموزان یک ستاد در مدرسه تشکیل می دهند و علاوه بر این که پیشنهادات را منتقل می کنند، هر هفته برای برای نماز جمعه مشارکت می کنند و هدف این است که کار برگزاری نماز جمعه را بیشتر به جوانان بسپاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه