اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

عاقبت وعده‌ای که دولت آنرا محقق شده اعلام کرد +عکس

عاقبت وعده‌ای که دولت آنرا محقق شده اعلام کرد +عکس
با وجود اینکه دولت در جریان موج افتتاحیه های قبل از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرد به زاهدان گازرسانی صورت گرفته است اما هنوز بسیاری از مردم این شهر با مشکل تامین گاز مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با وجود اینکه در اسفندماه سال 1395 رسانه های حامی دولت از گازرسانی به شهر زاهدان خبر داده و تیتر زده بودند اما تصاویری که اخیرا خبرنگار استانی شبکه دانا منتشر کرده است نشان می دهد هنوز مردم این شهر درگیر صف های توزیع گاز هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود که دولت پروژه های متعددی را افتتاح کرد. برخی از کارشناسان این انتقاد را داشتند که دولت برای اینکه رزومه کاری خود را پربار نشان دهد طرح های نیمه کار را هم افتتاح می کند و یا رسانه های حامی روحانی به گونه ای خبرپراکنی می کنند که گویی به طور کامل این پروژه ها محقق شده است. اما حالا دستکم در برخی از طرح ها از جمله گازرسانی به استان زاهدان چیزی مغایر این موضوعات دیده می شود.
,
 
,
, ,
 
,
رئیس جمهور با بیان اینکه افتخار دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی به سیستان و بلوچستان است، گفت: از روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد برای مردم سیستان و بلوچستان یک روز تاریخی بود.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه