اخبار داغ

پیامک اشتباهی شهرداری کاشان دردسرساز شد

پیامک اشتباهی شهرداری کاشان دردسرساز شد
رئیس پلیس راهور استان لرستان با اشاره به ارسال پیامک اشتباهی شهرداری کاشان به مردم لرستان گفت: شهروندان خرم آبادی پس از دریافت این پیامک هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و اعمال قانونی برای خودروهای آنها صورت نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به ارسال پیامک پرداخت عوارض از طرف شهرداری کاشان به شهروندان خرم آبادی اظهار داشت: پیامکی با عنوان اینکه «مالک محترم خودرو جهت پرداخت عوارض خودرو و جلوگیری از اعمال جریمه به دفاترپیشخوان شهرکاشان مراجعه نمایید» طی روزهای اخیر برای اغلب مردم خرم آباد ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: در این پیامک آمده است جهت پرداخت عوارض خودرو به دفاتر پیشخوان شهر کاشان مراجعه شود که در غیر این صورت جریمه اعمال خواهد شد.

,

رئیس پلیس راهور استان لرستان عنوان کرد: ارسال این پیامک نگرانی مردم را در پی داشته که پس از پیگیری های انجام شده متوجه شدیم این پیامک از طرف شهرداری کاشان به اشتباه برای برخی از هموطنان در استان های دیگر از جمله استان لرستان نیز ارسال شده است.

,

وی بیان کرد: براساس بررسی های انجام شده شهرداری کاشان با همکاری یک شرکت پیمانکاری این پیامک را برای کلیه شهروندان کاشان ارسال می کند که عوارض را پرداخت کنند ولی برای شهروندان دیگر استان ها نیز ارسال می شود.

,

سرهنگ چغلوند با اشاره به نگرانی مردم و مراجعات مکرر مردم به پلیس راهور تصریح کرد: شهروندان خرم آبادی پس از دریافت این پیامک هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و اعمال قانونی برای خودروهای آنها صورت نمی گیرد وتنها یک اشتباه پیام رسانی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه