اخبار داغ

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خبر داد؛

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف به دلیل گران‌فروشی در خراسان رضوی

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف به دلیل گران‌فروشی در خراسان رضوی
امید جلیلی تقویان گفت: طی دو هفته گذشته 10 واحد صنفی در خراسان رضوی به دلیل گران‌فروشی به بهانه بالا رفتن بهای بنزین پلمپ شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید جلیلی تقویان، رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها پس از سهمیه‌بندی بنزین، بازدیدهای متعددی از مراکز فروش گوشت، لوازم‌خانگی، مواد غذایی، لوازم‌یدکی، نانوایی‌ها و لوازم کامپیوتری به همراه بازرسان اتاق اصناف مشهد به عمل آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی از پلمپ 10 مرکز فروش به دلیل گران‌فروشی به بهانه بالا رفتن بهای بنزین خبر داد و گفت: امروز نیز به دنبال اعلام شکایات مردم از طریق سامانه 135 به بازار داروی مشهد آمده‌ایم که اکثر تخلفات مربوط به عدم نصب قیمت‌ها است.

,

جلیلی ادامه داد: درج نکردن قیمت‌ها پایه و بنیان دیگر تخلفات از جمله گران‌فروشی است زیرا زمانی که کالایی فاقد قیمت باشد نمی‌توان تشخیص داد که آیا این قیمت بالاتر از حد مجاز است یا خیر که این تخلف بیشتر در بازار کامپیوتر مشهد مشاهده شد.

,

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: روز گذشته طی بازدیدی که از بازار تک مشهد داشتیم اکثر واحدهای صنفی درج قیمت را رعایت نکردند که با تذکر اعلام شده بعد ظهر همان روز همه واحدهای صنفی اقدام به نصب قیمت‌ها کردند.

,

وی از تخلف دو هایپرمارکت بزرگ در مشهد خبر داد و گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده از دو هایپرمارکت بزرگ در مشهد در میدان جانباز، تذکر پلمپ به آن‌ها به صورت کتبی داده شد و مقرر شد تا طی 48 ساعت اقدام به اصلاح قیمت‌ها، حذف تبلیغات غیر واقعی و حراج های کاذب کنند که خوشبختانه طی بازدید مجدد از این دو هایپر مارکت قیمت‌ها اصلاح شده بود.

,

جلیلی اعلام کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 135 به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و این شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

,

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خصوص بالا بردن قیمت کرایه وانت‌بارها گفت: با توجه به اختصاص سهمیه بنزین به وانت بارها لذا افزایش قیمت کرایه‌ها توسط وانت بارها هیچ توجیهی نداشته و بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف پیگیر این موضوع هستند که هم‌اکنون نیز در حال بررسی هستند.

,

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات در وانت‌بارهای آزاد که تحت نظر اتحادیه‌ها فعالیت ندارند دیده شده است که با هماهنگی‌های قضایی صورت گرفته این افراد نیز شناخته شده‌اند و همچنین در صورت شکایت مردم نیز قابل پیگرد است و با متخلفان برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه