اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد؛

ثبت نام ۴۶ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی

ثبت نام ۴۶ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۴۶ نفر در استان مرکزی تا روز دوم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز اکرمی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۳ داوطلب در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که ۲۱ نفر مرد و ۲ نفر خانم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اکرمی اظهار کرد: امروز در حوزه اراک ۶ نفر ( ۵ مرد و یک خانم)، در تفرش ۴ نفر، محلات یک نفر، ساوه و زرندیه ۶ نفر(۵ مرد و یک خانم)، در حوزه شازند ۳ نفر و در خمین ۳ نفر ثبت‌نام  کردند.

,

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۴۶  نفر در استان مرکزی تا روز دوم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

,

داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز شانزدهم آذرماه فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم در مراکز تعیین‌شده در فرمانداری‌ها، وزارت کشور یا نمایندگی‌های سیاسی ایران در سایر کشورها ثبت‌نام کنند.

, .,

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال ازجمله شرایط ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات است.

, .,

کاندیداها می‌توانند برای ثبت‌نام با ارائه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، یک قطعه عکس ۴×۳، مدرک قابل‌قبول و مستند مبنی بر ارائه استعفا بر اساس قانون در زمان مقرر، تکمیل فرم‌های اختصاصی، کارت پایان خدمت یا معافیت برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت‌نام کنند.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه