اخبار داغ

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه مطرح کرد:

اعتماد عمومی خط‌ قرمز حقوقدانان بسیجی/ اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند

اعتماد عمومی خط‌ قرمز حقوقدانان بسیجی/ اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند
رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اعتماد عمومی را خط‌قرمز حقوقدانان بسیجی برشمرد و گفت: اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، رسول بهرامی پور عصر امروز در همایش «مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و عدالتخواهی» که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ پرفراز و شیب خود درگیر فتنه‌ها و توطئه‌های فراوانی بوده که حضور باصلابت مردم در تمام عرصه‌ها این توطئه‌ها را نقش برآب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: مردم انقلابی انتظار دارند که مسئولین نظام اسلامی هم انقلابی و اسلامی باشند، لذا فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و وجود آن هم در این نظام پذیرفتنی هم نیست.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیت‌المال مسلمین را امانتی در دست مسئولان دانست و تصریح کرد: اشرافیت و روحیه تجملگرایی نباید بین دستگاه‌های نظام اسلامی باشد.

,

بهرامی پور ادامه داد: اصل اعتماد عمومی بین مردم و حاکمیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است و هرکس در هر جایگاهی بخواهد آنرا خدشه‌دار کند حقوقدانان بسیجی حتما با آنها مقابله خواهند کرد.

,

وی یکی از راه‌های مقابله با فساد را گفتمان‌سازی بیان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از جاها نسبت به مسئولین تعطیل شده است و پیگیری نمی‌شود.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: حیف و میل بیت‌المال ضربه به نظام است و همه باید به این موضوع مهم ورود کنیم و حساس باشیم، قانون حمایت از آمران به معروف هم پشتوانه خوبی برای مقابله نیروهای ارزشی در این حوزه است.

,

بهرامی‌پور بیان داشت: ما در سازمان بسیج حقوقدانان هم به جد پیگیر این موضوع هستیم و با هر شخصیتی در هر جایگاهی در فساد غوطه‌ور باشد با گفتمان سازی مقابله خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اظهار داشت:‌ دشمنان با شکست نقشه‌هایشان امروز در پی نفوذ هستند و قصد دارند با ترویج فساد و اشرافی‌گری جامعه اسلامی را منحرف کنند، اما راه به جایی نخواهند برد.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ادامه داد: آنها امید دارند که با ترویج فساد کارهای خود را پیش ببرند، اما انقلاب با آرمان تمدن‌سازی به راه خود ادامه می‌دهد.

,

بهرامی‌پور عنوان کرد: به مسئولین توصیه می‌کنیم که این فرصت را برای خدمت به ولی‌نعمتان خود غنیمت شمارند و مکتب امامین انقلاب را برای خدمت به مردم سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

,

وی فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در مقابله با فساد را بسیار کارساز برشمرد و تصریح کرد: این فرمان باید یک منشور برای مبارزه با فساد باشد و حقوقدانان بسیجی در این زمینه باید خط‌شکن باشند.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: بی‌تردید عرصه مبارزه با فساد میدان خطرناکی است، اما فرزندان انقلاب بدون توجه به خطرات به آن ورود خواهند کرد.

,

بهرامی‌پور با بیان اینکه مدیریت ایثارگرانه و جهادی دستگاه قضا مقتدرانه مبارزه با فساد را آغاز کرده است، گفت: آن عده‌ای هم که مبارزه با فساد را حزبی و جناحی می‌دانند حتما خود، بستگان یا وابستگانشان در فساد غوطه‌ور هستند.

,

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز جریان فساد و اشرافی‌گری در مقابل جریان ارزشی قرار دارد که وظیفه نیروهای انقلابی در این تقابل دوچندان شده است.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه مطالبه‌گری را یکی از راه‌های مقابله با فساد در جاهای مختلف برشمرد و ادامه داد: نباید بنشینیم که دستگاه قضا ورود کند، چون به فرموده رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه باید خط آخر مقابله باشد.

,

بهرامی‌پور بر پیشگیری از ایجاد فساد و گزارش تخلفات تاکید کرد و گفت: در قانون پیش‌بینی شده است اگر مدیری در دستگاهی متوجه فسادی شد باید آنرا گزارش دهد و کسانی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند ابتدا در مقابل خداوند و شهدا و در نهایت در مقابل دستگاه قضا باید پاسخگو باشد.

,

وی تصریح کرد: در کرمانشاه روحیه مبارزه با فساد ایجاد شده است و مردم باید از فرزندان انقلابی خود حمایت کنند تا ریشه آنهایی که ترویج فساد می‌کنند را برکنند و فضا را برای خدمت‌رسانی هموار کنند.

,

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با تصریح اینکه اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند، گفت: عدالت اجتماعی تاکید رهبر معظم انقلاب است و مسئولین هم باید تمکین کنند و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

بهرامی‌پور بیان داشت: آنهایی که به باندهای قدرت و ثروت متصل هستند نباید از خدمات اجتماعی بیشتری برخوردار باشند و همه در این زمینه یکسان هستند.

,

وی افزود: امروز مردم در تمام عرصه‌ها خود را اثبات کرده‌اند و مسئولین ما هم در مقام عمل باید به تکلیف خود عمل کنند و بیشترین سهم آنها هم حفظ حقوق عامه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه