اخبار داغ

در دومین روز ثبت نام انجام شد؛

ثبت نام 48 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ 38 نفر مرد و 10 نفر زن هستند/ استقبال بالای دهه شصتی ها با 14 نام نویسی! + تصاویر

ثبت نام 48 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ 38 نفر مرد و 10 نفر زن هستند/ استقبال بالای دهه شصتی ها با 14 نام نویسی! + تصاویر
دومین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با ثبت نام 48 نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دومین روز ثبت نام داوطبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان البرز نیز در حالی به پایان رسید، که فرماندار کرج در تشریح آمار آن گفت: تعداد ثبت نام کنندگان طی 2 روز در این حوزه انتخابیه 41 نفر است که از این تعداد 7 نفر بانوان و 34 نفر را آقایان تشکیل می دهند و 5 نفر نیز در وزارت کشور ثبت نام خود را انجام داده اند که پرونده هایشان به حوزه انتخابیه شهرستان کرج ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
غفور قاسم پور سطح تحصیلات 6 نفر از دواطلبان را دکتری و 35 نفر کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: مشارکت بانوان در ثبت نام 17 درصد و مشارکت آقایان در ثبت نام 83 درصد بوده است و ۱۴ نفر از ثبت نام شدگان دهه 60 هستند.
,
 
,
, ,
 
,
در دومین روز از ثبت نام دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از ستاد انتخابات فرمانداری در حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد بازدید به عمل آورد و گفت: نمایندگان اجازه تبلیغات زودهنگام ندارند و این تبلیغات تخلف محسوب می شود.
,
 
,
, ,
 
,
همچنین سید رضا نورالهی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان البرز با حضور در ستاد انتخابات گفت: اگر وزارت کشور و شورای نگهبان به توافق برسند آمادگی در استان البرز وجود دارد که انتخابات به صورت الکترونیکی در این دو حوزه انتخابیه برگزار شود.
,
 
,
و اما رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پایان روز دوم در جمع بندی ثبت نام داوطلبان در استان البرز گفت: تعداد ثبت نام کنندگان  در روز دوم  29 نفر در استان البرز بودند که از تعداد 27 نفر مربوط به شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد و 2 نفر مربوطه به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ  است.  
,
 
,
فردی با بیان اینکه از این تعداد از این تعداد ۵ نفر خانم و مابقی اقا هستند افزود: از این تعداد 26 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و 2 نفر دکتری و یک نفر هم با مدرک ایثارگری (کارشناسی) بود.
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به اینکه در این دو روز 48 نفر ثبت نام کردند که 38 نفر مرد و 10 نفر زن و از نظر مدرک تحصیلی 41 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفر جانباز و 6 نفر دارای مدرک دکتری می باشد، اظهار داشت: 7 نفر از این تعداد سابقه داوطلبی و 41 نفر فاقد سابقه داوطلبی در ادوار گذشته هستند. 
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: بیشترین  تعداد دواطلبین در گروه سنی 36 تا 50 سال هستند که از این تعداد7 نفردر رده سنی  بین 30 تا 35 سال، 8 نفر در رده سنی 36 تا 40 سال، 5 نفر در رده سنی 41 تا 45 سال، 4 نفر در رده سنی  46 تا 50 سال، 2 نفر در رده سنی 51 تا 55 سال و یک نفر هم در رده سنی  56 تا 60 سال هستند. 
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به اینکه شغل افراد ثبت نام شده کارمند، فرهنگی، استاد دانشگاه، بازنشسته، وکیل، آزاد ، بیکار و ... است، خاطر نشان داشت: امروز از ستاد انتخابات کرج بازدید به عمل امد و کلیه عوامل اجرایی با امکانات و تجهیزات کافی مشغول ثبت نام بودند.  
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه