اخبار داغ

تا پایان دومین روز ثبت‌نام از داوطلبین نمایندگی مجلس صورت گرفت؛

ثبت‌نام ۷۱ داوطلب در کرمانشاه برای کسب کرسی های سبز مجلس

ثبت‌نام ۷۱ داوطلب در کرمانشاه برای کسب کرسی های سبز مجلس
۷۱ نفر تا پایان روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان کرمانشاه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دومین روز از ثبت نام داوطلبان کسب کرسی های سبز مجلس هم بدون حاشیه خاصی پایان یافت و خبری از حضور چهره های سرشناس در ستادهای انتخاباتی ششگانه استان کرمانشاه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در حوزه های ششگانه انتخابیه استان کرمانشاه امروز ۲۷ نفر با در دست داشتن مدارک ثبت نام حضور یافتند و برای شرکت در ماراتن انتخابات مجلس اعلام آمادگی کردند.

,

البته روز اول ستادهای حوزه انتخابیه استان شاهد حضور ۴۴ نفر بودند که در مجموع تا پایان روز دوم ۷۱ نفر داوطلب نمایندگی ملت در استان شده اند. 

,

حوزه انتخابیه کرمانشاه با ۴۳ نفر ثبت نامی تاکنون بیشترین تعداد داوطلبین داشته، حوزه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب  و همچنین حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی هر کدام با ۷ نفر، حوزه کنگاور و هرسین و صحنه و حوزه سنقر هریک با ۵ نفر و حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو با ۴ نفر به ترتیب بیشترین تا کمترین میزان داوطلبین را به خود اختصاص داده اند.

,

۶۳ نفر از این افراد مدرک کارشناسی ارشد و دکتری دارند و از این تعداد ۶۱ نفر آقا و ۱۰ نفر خانم بوده‌اند. مسن ترین داوطلب ثبت نامی تاکنون هم پیرمرد ۷۵ ساله است. 

,

ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دهم آذرماه جاری آغاز شده تا شانزدهم ادامه داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه