اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

وصول بیش از چهار هزار پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی

وصول بیش از چهار هزار پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی
مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری در هفت ماهه سال جاری به طور کلی چهار هزار و 40فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان واصل گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عمرون، مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری در هفت ماهه سال جاری به طور کلی چهار هزار و 40فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان واصل گردید.

وی با اشاره به اینکه از تعداد چهار هزار و 40 فقره پرونده سه هزار و  951 مورد آن  را رسیدگی کردیم  تصریح کرد: متخلفین 135 میلیارد ریال به جزای نقدی محکوم شدند.

عمرون ادامه داد: جزای نقدی در حوزه قاچاق کالا حدود 124 میلیارد ریال، کالا و خدمات 13 میلیارد ریال و تخلفات مربوط به حوزه بهداشت حدود 300 میلیون تومان بوده است.

وی اذعان داشت: در بحث قاچاق در این هفت ماه حدود 10 فقره  مصادره خودرو داشتیم که این خودروها سبک و سنگین بوده، در بحث منابع طبیعی قاچاق چوب و هیزم 186 فقره پرونده بوده است که بیش از 170  تا ان را رسیدگی کردیم و متخلفین 930 میلیون تومان به جزای نقدی محکوم شدند.

عمرون با اشاره به اینکه تخلفاتی که از دانشگاه علوم پزشکی  اعلام می شود مربوط به درمانگاه و مووسسات پزشکی غیر مجاز است گفت: این پرونده ها در کمسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی مطرح می شود و اگر احراز تخلف شود ما رسیدگی می کنیم که در حال حاضر تعدادی پرونده در این حوزه در حال رسیدگی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی مرجع نظارتی نیست خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع شبه قضایی است که برای رسیدگی نهایی پرونده به ما ارسال می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه