اخبار داغ

گزارش دانا از سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس؛

تعداد ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخابیه تهران به ۴۸۰ نفر رسید

تعداد ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخابیه تهران به ۴۸۰ نفر رسید
سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح یکشنبه به مدت 7 روز به صورت همزمان در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور با دستور وزیر کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرحله ثبت نام داوطلبان از روز یکشنبه با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز و تا شانزدهم آذرماه ادامه دارد.

,

گزارش اولین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس را اینجا بخوانید.

, اینجا,

گزارش دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس را اینجا بخوانید.

, اینجا,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان از دقایقی پیش در وزارت کشور آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند که برای ثبت نام مراجعه کنند.

,

ثبت نام  از ساعت 8 الی 18 در 400 محل در سراسر کشور انجام می شود.

,

داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

,

 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در انتخابات چیست؟

,  مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در انتخابات چیست؟,

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

,

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

,
,
,
,
,
,

از مهم ترین چهره هایی که روز گذشته در این انتخابات ثبت نام کردند می توان به توحید نوبخت فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان، هادی مقدسی نماینده بروجرد در دور هشتم مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا پشنگ اسبق نماینده خاش، محمد عباسپور نماینده دوره های چهارم، ششم و هفتم مجلس و سلیمان فهیمی نماینده اسبق پارس آباد اشاره کرد. 

,

همچنین محمد خدابخشی نماینده فعلی‌ الیگودرز، محمود احمدی بیغش استاندار اسبق خراسان شمالی و نماینده مردم شازند در دور هشتم، ولی آذروش نماینده اسبق اردبیل، علیرضا کریمی مجری تلویزیون و مدیرکل اسبق تبلیغات وزارت ارشاد، محمد شاهی عربلو نماینده ادوار پنجم و ششم و هفتم، عبدالحمید خدری نماینده فعلی بوشهر، مصطفی سوادکوهی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، لاله افتخاری نماینده ادوار گذشته مجلس، حسین رضازاده نماینده مردم کازرون ثبت نام کردند.

,

 تا روز گذشته(دوشنبه) ۱۸۴۴ نفر ثبت نام کردند

,  تا روز گذشته(دوشنبه) ۱۸۴۴ نفر ثبت نام کردند ,  تا روز گذشته(دوشنبه) ۱۸۴۴ نفر ثبت نام کردند , ۱۸۴۴ , ۱۸۴۴ ,

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز گذشته (دوشنبه) در خصوص آخرین وضعیت تعداد ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌گفت: تا ساعت ۱۸:۳۰ آمار ثبت نام‌ها در پایان روز گذشته (دوشنبه) عبارت است ۱۸۴۴ نفر که ۱۱درصد مربوط به خانم ها و ۸۹ درصد از آقایان هستند.

,

وی افزود: ۳.۳ درصد از مجموع ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات حوزوی هستند،  ۱۲.۸ درصد دارای تحصیلات دکترا و ۷۶.۸ درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۷.۱ درصد دارای مدارک لیسانس و کمتر از آن هستند.

,

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با تعداد ۹ نفر ثبت نامی کمترین میزان مشارکت در ثبت نام را دارند.

,

در ابتدای شروع به کار عیسی فرهادی فرماندار تهران و نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرماندار تهران طی روال هر روز از این حوزه انتخابیه و روند کار‌ها بازدید کردند.

,

استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد

, استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد,

علیرضا محجوب نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به این حوزه انتخابیه آمد.

,

استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد

, استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد,

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان و کارگران و معاون دبیرکل خانه کارگر  از روند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

,

استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد

, استاندار از حوزه انتخابیه فرمانداری تهران بازدید کرد,

«ارسلان فتحی‌پور» نماینده مردم کلیبر و خدآفرین در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی صبح امروز به وزارت کشور آمد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

,

نتیجه تصویری برای ارسلان فتحی پور

, نتیجه تصویری برای ارسلان فتحی پور,

فتحی‌پور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد اما پس از پیگیری‌های متعدد توانست تائید صلاحیت خود را بگیرد اما در نهایت نتوانست رای لازم را برای ورود به مجلس کسب کند. او رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس هشتم و نهم بود.

,

فتحی‌پور همچنین دربخشی از سخنان خود از عملکرد مجلس دهم در زمینه اقتصادی انتقاد کرد.

,

رضا تقی‌پور از تهران ثبت نام کرد

, رضا تقی‌پور از تهران ثبت نام کرد,

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات دولت دهم و عضو شورای عالی فضای مجازی برای شرکت در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران ثبت نام کرد.

,

, ,

حجت الله دمیاد استاندار سابق کرمانشاه برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه کرمانشاه و نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات دولت یازدهم نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند.

,

 تغییر عکس بنر ستاد انتخابات وزارت کشور

,  تغییر عکس بنر ستاد انتخابات وزارت کشور,

بنر محل ستاد انتخابات کشور به دلیل استفاده اشتباه از عکس کوه دماوند صبح امروز تغییر کرد.

,

در بنر محل ثبت نام داوطلبین عکسی از یک کوه استفاده شده که بعد از تحقیقات انجام شده مشخص شد این کوه اصلا در ایران قرار ندارد و مربوط به کشور  نیوزیلند است. اعتراض فعالان رسانه ای نسبت به این موضوع باعث شد که در سومین روز ثبت نام از داوطلبین این بنر تغییر پیدا کند.

,


تصویر بنر ستاد انتخابات پس از اصلاح

, ,
, تصویر بنر ستاد انتخابات پس از اصلاح, تصویر بنر ستاد انتخابات پس از اصلاح,

امروز به مدت نیم ساعت از حضور خبرنگاران در این طبقه جلوگیری شد. بعد از تغییر گرفته و تعویض این بنر مجددا محل برای تردد خبرنگاران قابل استفاده شد.

,

جمال زنگیشه مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز از روند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

,

نتیجه تصویری برای جمال زنگیشه

, نتیجه تصویری برای جمال زنگیشه,

«حجت الله دمیاد» استاندار کرمانشاه در دولت دهم و مدیر کل امنیتی وزارت کشور در دولت دهم نیز در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و از حوزه انتخابیه کرمانشاه در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ثبت نام کرد.

, «حجت الله دمیاد» ,

نتیجه تصویری برای حجت الله دمیاد

, نتیجه تصویری برای حجت الله دمیاد,

ثبت نام معاون سابق وزیر ارتباطات

, ثبت نام معاون سابق وزیر ارتباطات,

, ,

«نصرالله جهانگرد» رئیس سازمان فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور در دولت یازدهم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد. عضویت در شورای عالی اداردی با حکم رئیس‌جمهور از دیگر سمت‌های جهانگرد است. جهانگرد تا خرداد ۹۸ معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات بود.

, «نصرالله جهانگرد»,

 

,

کدخدایی: در بررسی صلاحیت‌ها ادله و مستندات کافی ملاک باشد/ مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود

, کدخدایی: در بررسی صلاحیت‌ها ادله و مستندات کافی ملاک باشد/ مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود,

عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸) طی سخنانی در آئین افتتاحیه رسمی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: حسن اتفاق امروز همزمانی افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و سالروز تصویب قانون اساسی است.

,

سخنگوی شورای نگهبان بر لزوم رسیدگی دقیق و مستدل به صلاحیت داوطلبان تاکید کرد و گفت: مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود.

,

سخنگوی شورای نگهبان بر لزوم رسیدگی دقیق و مستدل به صلاحیت داوطلبان تاکید کرد و گفت: مراقب باشید حقی از کسی ضایع نشود.

,

کدخدایی تاکید کرد: همه مردم که رای دادند انتظار دارند به دقت بررسی کرده و اجازه ندهیم افرادی که شایسته نیستند و شرایط قانونی را ندارند وارد نهاد‌های انتخابی شوند.

,

عسکر جلالیان نماینده دوره هشتم در مجلس از حوزه انتخابیه عسلویه با حضور در وزارت کشور، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد

, سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد,

کامل عابدین‌زاده نماینده دور اول مجلس با ۷۴ سال سن با حضور در وزارت کشور، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

,

شهبازی مدیراتاق خبر خبرگزاری مهر برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد

, سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد,

ابولقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به وزارت کشور آمد.

,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد

, سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد,

علیرضا دهقان نماینده و مجری اخبار ورزش سابق با حضور در ستاد انتخابات کشور، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

,

دهقان که به صورت مستقل وارد شده است، درباره علت حضورش در این دوره پس از دو دوره وقفه اظهار کرد: دوره حساسی است مجلس این دوره طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید توانمندی‌های لازم را داشته باشد. باید این دوره مجلسی پاک، قوی و سالم داشته باشیم که وابسته به ثروت نباشد تا ۱۴۰۰ دولت قوی شکل بگیرد.

,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد

, سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد,

محمدرضا امیری کهنوجی نماینده دوره هشتم و نهم حوزه کهنوج و از جریان اصولگرا با حضور در ستاد انتخابات کشور، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

,

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد

, سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد,

 

,

«رحمت الله بیگدلی» عضو شورای مرکزی حزب تازه تاسیس جمهوریت ایران اسلامی(شاخه جدا شده حزب اعتماد ملی) و رئیس دفتر سیاسی این حزب نیز به وزارت کشور آمد و از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

, «رحمت الله بیگدلی»,

وی اعلام کرد: «قرار است افراد دیگری از حزب جمهوریت نیر برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کنند».

,

در حال تکمیل...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه