اخبار داغ

لزوم ورود نهادهای نظارتی به پرونده یک رییس فدراسیون دو تابعیتی

لزوم ورود نهادهای نظارتی به پرونده یک رییس فدراسیون دو تابعیتی
طبق اعلام رسمی رسانه ها رییس یکی از فدراسیون های ورزشی پاسپورت آمریکایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس یکی از فدراسیون های ورزشی پاسپورت آمریکایی دارد و جالب اینکه انتخابات این فدراسیون مدت ها پس از موضع گیری مجلس نسبت به عدم به کارگیری مدیران دو تابعیتی برگزار شده اما این سوال وجود دارد که وزارت ورزش و جوانان در آن زمان چگونه نسبت به تایید صلاحیت کاندیدای مذکور اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حالا یکسال پس از انتخابات و با طرح موضوع دو تابعیتی بودن این رییس فدراسیون و حتی انتشار تصویر پاسپورت وی در رسانه های رسمی کشور مشخص نیست چرا وزارت ورزش و جوانان تاکنون به موضوع واکنش جدی نشان نداده است. 
,
 
,
به دنبال این موضوع حالا لازم است تا نهادهای نظارتی پیگیر دو تابعیتی بودن رییس فدراسیون و دلیل عدم رعایت قانون توسط وزارت ورزش باشند چرا که به نظر می رسد بررسی این موضوع تا کنون به تعویق افتاده است. 
,
 
,
به هر ترتیب بهتر است جهت جلوگیری از بروز هرگونه حاشیه وزارت ورزش یکبار برای همیشه نسبت به این مساله موضع رسمی خود را اعلام کند.
,
 
,
 اگر بر اساس تبصره یا بند قانونی نسبت به دو تابعیتی بودن این رییس فدراسیون ایرادی وارد نیست آن را شفاف سازی کرده و در غیر این صورت نسبت به اجرای صریح منع به کارگیری دو تابعیتی ها در مدیریت  اهتمام بورزد.
,
 
,
سال گذشته وزارت اطلاعات هم اعلام کرد که نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می نماید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه