اخبار داغ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در مازندران؛

بازبودن تمام راه‌های مازندران/ادامه بارندگی‌ها تا پایان هفته

بازبودن تمام راه‌های مازندران/ادامه بارندگی‌ها تا پایان هفته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان پس از بارش برف دیشب نمک پاشی شد و هم اکنون باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، به بارش باران و برف دیشب در استان اشاره کرد و افزود: با تلاش راهداران عملیات برف روبی، نمک پاشی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی در مناطق برف گیر و ارتفاعات استان انجام شد و هم اکنون در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان مشکل تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۳۳ گروه راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در راه‌های ارتباطی استان مستقر هستند افزود: اکنون ۲۲ راهدارخانه برای ارائه امکانات به مسافران و در راه ماندگان در محور‌های ارتباطی مازندران تجهیز شده است.

نجفی به رانندگان توصیه کرد؛ با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ تردد کنند و آخرین وضعیت راه‌ها را با توجه به شرایط جوی با سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.


تعطیلی مدارس رامسر

کلیه مدارس شهرستان رامسر در همه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر امروز سه شنبه تعطیل است.

به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر و مسیر‌های رفت و آمد دانش آموزان، کلیه مدارس شهرستان رامسر در همه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر امروز سه شنبه ۱۲آذر۹۸ تعطیل اعلام می‌گردد.

بنابراین گزارش، دیگر مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران امروز باز و دائر هستند.


ادامه بارندگی در مازندران

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران نیز با اشاره به تداوم بارش ها امروز در استان گفت: از عصر دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش باران در رامسر به میزان 95 و نوشهر 58 میلی متر بود.

علی اسدی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد هم در رامسر 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شد افزود : ارتفاع برف در دونای علیای نوشهربه 18 سانتی متر رسید.

به گفته وی امشب به تدریج از میزان ناپایداری جوی در مازندران کاسته می شود و آسمان استان فردا عمدتا صاف تا نیمه ابری است.

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران همچنین گفت : با نفوذ سامانه بارشی جدید در روز  پنج شنبه به استان ، بارندگی از غرب آغاز می شود و به تدریج مناطق مرکزی و شرقی را در بر می گیرد که این وضعیت  تا جمعه ادامه خواهد داشت.

اسدی افزود : جمعه تا شنبه بارشها در مازندران پراکنده است و با نفوذ سامانه بارشی دیگر گذر شنبه به یکشنبه بارشها از غرب استان آغاز می شود.

وی با اشاره به کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای مازندران دیروز تاکنون گفت : با این نوسان ، دمای هوای ساری هم اکنون 11 درجه سانتی گراد است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
, تعطیلی مدارس رامسر,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ادامه بارندگی در مازندران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه