اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط غیرقانونی است

فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط غیرقانونی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط، اعلام کرد: فعالیت رسانه بر خط بر بستر تلگرام ممنوع است و پیگیری می‌کنم که این کانال که غیر قانونی در حال فعالیت است، از فعالیت خود با این عنوان باز بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ احمدرضا احسانی عصر روز گذشته در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان اسدآباد، بااشاره به دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد که در ساختمان بنای یادبود سیدجمال واقع شده گفت: این ساختمان عملا تا آخر هفته باید تخلیه شود و با تجهیزات کامل طبقه زیرین آن را به نمایشگاه دائمی گالری هنرهای تجسمی تبدیل خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: طبقه فوقانی بنای یادبود را به دلیل داشتن ظرفیت خوب انجمن های ادبی، موسیقی و تجسمی به عنوان خانه هنرمندان این شهرستان تدبیر کرده ایم را که انجمن ها باید دارای فضایی شوند که در شأن هنرمندان و فعالیت انها باشد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: موزه میراث فرهنگی نیز که در بنای یادبود واقع شده، منافاتی با کار ما که فرهنگ است، ندارد و می‌تواند حفظ شود.

,

وی گفت: انجمن های ادبی، موسیقی و تجسمی باید برنامه داشته باشند و مکان فرهنگی که در اختیار انان قرار می‌گیرد، بزودی به صورت تجهیز شده تحویل آنان خواهد شد و انتظار می رود که فعالیت ها به طور مستمر ادامه پیدا کند.

,

احسانی افزود: انجمن ها باید در قالب اساسنامه جدید دارای شناسه شوند و برخی از انجمن ها در این شهرستان دارای شناسه نیستند.

,

وی در بخشی از سخنانش به فعالیت رسانه های برخط اشاره کرد و گفت: این رسانه‌ها در بستر پایگاه‌های خبری بوده و فعالیت آنها در بستر تلگرام ممنوع است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بااشاره به فعالیت یک کانال تلگرامی در اسدآباد با عنوان رسانه برخط، اعلام کرد: این کانال به صورت غیرقانونی فعالیت دارد و پیگیر می‌کنم از فعالیت خود با این عنوان باز بماند.

,

وی تصریح کرد: برای ایجاد سینمای استاندارد در اسدآباد باید شهرداری در زمینه آتش نشانی و استانداردسازی آن ما را حمایت کند تا بتوانیم یک روز در هفته را فیلمی را برای مردم بیاوریم که در استان و کشور به نمایش در می آید، البته ما در تجهیز کردن آن مشکلی را نداریم.

,

احسانی با بیان اینکه ۵۷ کانون فرهنگی در مساجد شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: باید با تزریق ۷۰ میلیون تومان ده کانون تا ده روز آینده تجهیز شود .

,

وی از اهدا یک محموله کتاب به مؤسسات قرآنی خبر داد و گفت: بزودی کتابخانه تخصصی سیدجمال در بنای یادبود سیدجمال راه اندازی می‌شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان سخنانش از برگزاری همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: برای برپایی همایشی در خور و شأن سیدجمال باید برنامه‌ریزی با حضور مسئولان شهرستان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه