اخبار داغ

حاضر نشدن ورزشکار بروجردی مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی؛

گودرزی: هدفم دفاع از ملت فلسطین بود/اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسم

گودرزی: هدفم دفاع از ملت فلسطین بود/اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسم
ورزشکار بروجردی در دفاع از ارزش‌ها و ملت فلسطین در مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک مرتضی گودرزی مبارز وزن ۷۴- کیلو گرم تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران که از دوم تا دهم آذزماه به مسابقات جهانی اعزام شده بود، پس از شکست حریفان خود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از رژیم غاصب اسرائیل حاضر نشد بازی کند و از دور رقابتها کنار رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو با حضور بیش از ۷۰ کشور جهان و در سطح بسیار بالایی در آنتالیا برگزار شد و مرتضی گودرزی ملی پوش بروجردی نیز در این مسابقات حضور داشت.

,

مرتضی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: نخستین بار بود به مسابقات جهانی اعزام شده بودم که در این مسابقات 1400 ورزشکار از سراسر جهان حضور داشتند.

,

وی افزود: پس از شکست حریفان خود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ورزشکاری از رژیم صهیونیستی حاضر نشدم بازی کنم و از دور رقابتها کنار رفتم.

,

این ورزشکار با اشاره به اینکه اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم گفت: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم جنایتکار و کودک کش  است و در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل حرف اسرائیلی، برای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و همدردی با ملت مظلوم فلسطین در مقابل این حریف بازی نکردم.

,

دیناروند مربی این ورزشکار بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک عنوان کرد: مرتضی گودرزی یکی از ورزشکاران شهرستان بروجرد است که یک بار در مسابقات آسیایی مقام دوم را کسب کرده و در این دوره از مسابقات جهانی نیز حضور داشته است.

,

وی افزود: گودرزی با این اقدام افتخار بزرگی ایجاد کرد و از ابتدای آغاز این مسابقات بسیار خوب درخشید اما در این مرحله حاضر نشد در مقابل حریف اسرائیلی بازی کند که نشان دهنده دفاع و حمایت این ورزشکار از مردم فلسطین بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه