اخبار داغ

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

آغاز بارندگی در هرمزگان/ بارش ها تا پنج شنبه ادامه دارد

آغاز بارندگی در هرمزگان/ بارش ها تا پنج شنبه ادامه دارد
سی سی پور گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور،طی امروز در برخی نقاط غربی استان و تنگه هرمز ساعاتی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان درگفتگو باخبرنگار هرمز اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور، طی امروز در برخی نقاط غربی استان و تنگه هرمز طی ساعاتی رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: هرچند شرایط بارشی مناسب در مناطق شمالی خلیج فارس مهیا خواهد بود اما در مناطق غربی استان نقاطی چون پارسیان و لاوان احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با بیان اینکه در سایر نقاط تاثیر بارشی این سامانه قابل ملاحظه نخواهد بود، عنوان کرد: در ساعات شب در نقاطی از شرق تنگه هرمز بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

,

سی سی پور در ادامه گفت: این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه به صورت پراکنده در استان فعالیت خواهد داشت و در مناطق شرقی استان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان شرایط تردد های دریایی در محدوده سواحل استان مساعد خواند و توصیه کرد: با توجه به تاثیر موج بارشی و همراهی بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی، صیادان در غرب استان از تردد به سمت مناطق غربی کیش و لاوان خودداری کنند و تمهیدات لازم در تردد کشتیهای تجاری به سمت بوشهر و خوزستان صورت گیرد.

,

سی سی پور با بیان اینکه از لحاظ دمایی ضمن ماندگاری هوای نسبتا سرد در شمال استان در سایر نقاط تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: آینده نگری مهم اوایل هفته آینده استان هرمزگان تحت تاثیر موج بارشی نسبتا فعالی قرار خواهد گرفت که بارش ها قابل ملاحظه و فراگیر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه