اخبار داغ

مطالبه مردمی؛

نظارت بر بازار مرغ؛ خواسته مرغداران سراوانی از دستگاه های نظارتی

نظارت بر بازار مرغ؛ خواسته مرغداران سراوانی از دستگاه های نظارتی
جمعی از مرغ فروشان شهرستان سراوان خواستار نظارت دقیق دستگاه های نظارتی جهت حذف واسطه و مدیریت بازار مرغ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ تعدادی از مرغ فروشان شهرستان سراوان در خصوص اصلاح نرخ قیمت مرغ و عدم واگذاری مرغ به مرغ فروشان توسط عده ای از سودجویان که با قیمت بالاتر از حد معمول اقدام به فروش می کنند، معترض بوده و خواستار برخورد جدی مسئولین نظارتی با افراد خاطی شدند.

یکی از مرغ فروشان به عنوان نماینده این صنف در گفت وگو با خبرنگار ما خواستار حمایت از تولید کنندگان و فروشندگان مرغ و همچنین پیشگیری از هر گونه سوء استفاده  احتمالی توسط عده ای سود جو و نظارت حداکثری بر قیمت مصوب مرغ زنده شد.

وی از متولیان مربوطه خواست تا بازار را به گونه ای مدیریت کنند تا عرضه مرغ بدون واسطه به دست گارکاه های مرغ فروشی سطح شهر رسد تا هرج و مرج ایجاد شده از بین رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون؛,
,
,
,
,

کارگاه مرکزی موظف به توزیع مرغ است

مسعود ملازهی، سرپرست صمت شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کارگاه مرکزی سطح شهر موظف به توزیع مرغ میان مرغ فروشی ها است و در صورت امتناع و عدم توزیع، مرغ فروش می تواند به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان موضوع را گزارش تا طبق قانون با وی برخورد شود.

وی افزود: چندین مرغ فروش در سطح شهر نسبت به توزیع مرغ معترض هستند که با هماهنگی های انجام شده به آنها مرغ تحویل داده می شود اما زمانی که به کارگاه مرکزی جهت تحویل مرغ مراجعه می کنند، به بهانه کم بودن تعداد مرغی که در اختیار آنها گذاشته شده، بار مرغ را تحویل نگرفتند.

سرپرست صمت شهرستان سراوان ادامه داد: در هر جعبه 10 قطعه مرغ وجود دارد که کفاف نیاز یک روز هر کارگاه مرغ فروشی سطح شهر را می دهد، در حال حاضر کارگاه مرکزی مرغ در اختیار تمامی مرغ فروشان سطح شهر قرار می دهد اما عده ای که می گویند مرغ در اختیار آنها قرار نگرفته باید موضوع بررسی شود.

ملازهی خاطر نشان کرد: درپی اعتراض برخی از مرغ فروشان سطح شهر و احراز تخلف کارگاه مرکزی، پرونده قطوری تشکیل که دستور پلمپ این کارگاه توسط مراجع قضایی صادر اما کارگاه مرکزی تعهد به اصلاح داد که در حال حاضر در خصوص قیمت مرغ به صورت روزانه قیمت فروش را صنعت، معدن و تجارت دریافت و براساس قیمت مصوب مرغ به فروش می رسانند.
 
انتهای پیام/
 

, کارگاه مرکزی موظف به توزیع مرغ است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه