اخبار داغ

ورزش بهار نیازمند نگاه جدی؛

ورزش و جوانان شهرستان بهار بی سرپرست شد

ورزش و جوانان شهرستان بهار بی سرپرست شد
رئیس چهار ماهه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار راهی ملایر شد و ریاست ورزش و جوانان ملایر را بر عهده گرفت و هم اکنون اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار بی سرپرست اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جمال لطیفی که مدت ۴ ماه بود ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار را بر عهده گرفته بود با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این در حالی است که این جابه جایی در حالی صورت می گیرد که این اداره در بهار هم اکنون بی سرپرست است و لطیفی پس از حرف و حدیث های فراوان به ریاست این اداره درآمده بود و مهر حکم ریاستش در بهار خشک نشده بود که راهی ملایر شد.

,

لطیفی در این مدت کوتاه در بهار توانست به زیر ساخت های ورزشی این شهرستان رونق دهد که از آن جمله می توان به آسفالت پیست دو و میدانی استادیوم بهار، راه اندازی چند خانه ورزش روستایی، راه اندازی و افتتاح خانه دارت در شهرستان بهار، رونق حضور ورزشکاران در مسابقات استانی، کشوری و برون مرزی اشاره کرد.

,

در خصوص انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفتگویی با رئیس شورای شهر بهار داشتیم. حسین فیض الهی در این خصوص گفت: هم اکنون این اداره بدون سرپرست اداره می شود، اما در این مورد با فرماندار شهرستان نیز صحبت خواهیم کرد و افرادی را برای تصدی ریاست این اداره به فرمانداری معرفی می کنیم و امیدواریم از بین افراد بومی شاخص فردی شایسته برای این سمت انتخاب شود.

,

فرماندار شهرستان بهار نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آقای لطیفی از طرف اداره کل ورزش و جوانان به سمت ریاست اداره ورزش ملایر منصوب شد و هم اکنون سمتی در بهار ندارد، ما نیز با مدیرکل ورزش و جوانان استان صحبت کرده ایم که هر چه سریعتر فردی را برای سرپرستی یا ریاست این اداره تعیین کنند.

,

احسان قنبری افزود: قرار بر این شده که چند نفری از اداره کل ورزش و جوانان استان برای ریاست این اداره معرفی شوند تا طی چند روز آینده دیداری با آنها داشته باشم و اگر مورد تایید بودند به اداره کل اعلام نمایم.

,

قنبری در خصوص معرفی افراد شایسته تصدی این سمت از بهار گفت: تلاش ما نیز این است که فردی بومی و دارای صلاحیت انتخاب شود و یکی دو نفر نیز مدنظر ما هستند که باید با آنها در این مورد صحبت کنیم.

,

وی در خصوص افراد معرفی شده از سوی شورای شهر گفت: طبق قانون فرمانداری موظف به هماهنگی با شورای شهر در این مورد نیست، اما در این باره با شورای شهر نیز مشورت خواهیم کرد تا اگر فردی می شناسند معرفی کنند.

,

به گزارش عصر همدان، انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از این حیث که پیش از این دارای مدیری بومی در این جایگاه بود و وی به دلیل اختلاف سلیقه اش با نماینده بهار و کبودراهنگ کنار گذاشته شد، برای مردم حائز اهمیت است. علی اصغر بهمنی هرمز که پیش از سلیمانی و لطیفی ریاست این اداره را بر عهده داشت عملکرد خوبی در مدت ریاستش در این اداره از خود به جای گذاشت، اما کنار گذاشتن یکباره وی از این سمت برای مردم بهار که حساسیت خاصی روی مدیران بومی دارند بسیار حائز اهمیت بود.

,

فرماندار وقت و همچنین اعضای شورای شهر در آن زمان با تاکید بر اینکه حتما مدیری بومی برای این سمت انتخاب خواهیم کرد پاسخگوی سوالات مردم بودند، تا اینکه سلیمانی غیر بومی که به جای بهمنی به عنوان سرپرست انتخاب شده بود پس از یک سال به محل دیگری منتقل شد و لطیفی غیر بومی جای او را گرفت. حال که بار دیگر فرصت انتخاب ریاست این اداره پیش آمده، زمزمه های انتخاب مدیر بومی بالا گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه