اخبار داغ

سیل بوشهر را فرا گرفت/مدارس گناوه تعطیل شد

سیل بوشهر را فرا گرفت/مدارس گناوه تعطیل شد
بارش شدید باران در استان بوشهر موجب ایجاد سیل در این استان به ویژه در شهرستان‌های گناوه و دشتستان و دشتی شده به گونه‌ای که بسیاری از روستاهای این شهرستانها در محاصره سیل قرار گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، بارش شدید باران در استان بوشهر موجب ایجاد سیل در این استان به ویژه در شهرستان‌های گناوه و دشتستان و دشتی شده به گونه‌ای که بسیاری از روستاهای این شهرستانها در محاصره سیل قرار گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

هم اکنون شدت سیل در مناطق تنگ فاریاب، تلخ آب و روستای‌های کردلان و بن بیدان بخش شنبه شهرستان دشتی بیشتر از دیگر مناطق گزارش شده است.

,

با اعلام مدیریت بحران استانداری بوشهر در سراسر استان بوشهر تمامی ارگان ها از جمله جمله هلال احمر، شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و اورژانس به صورت آماده باش در آمده اند و هشدارهای لازم نیز به مردم از طریق رسانه های جمعی به مردم اعلام می شود.

,

ستاد مدیریت بحران شهرستان گناوه در اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس شهرستان گناوه در نوبت صبح امروز به‌دلیل یارندگی خبر داد.

,

 هنوز تصمیمی در باره تعطیلی نوبت عصر مدارس این شهرستان اعلام نشده‌است.

,

هواشناسی استان بوشهر بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در هفته جاری برای شهرستان‌های شمالی و مرکز استان بوشهر پیش‌بینی کرده است.

,

همشهریان از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیر سیلاب های فصلی بشدت اجتناب کنند و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه