اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم:

هیچ مورد مشکوکی از آنفولانزا در مدارس قم مشاهده نشده است

هیچ مورد مشکوکی از آنفولانزا در مدارس قم مشاهده نشده است
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه هیچ مورد مشکوکی از آنفولانزا در مدارس قم گزارش نشده است گفت: به‌تمامی مدارس استان قم ابلاغ‌شده است که دانش‌آموزانی که کوچک‌ترین نشانه آنفولانزا در آن‌ها مشاهده شد به‌سرعت مرخصی داده شود تا مشکلی به وجود نیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمید رضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزا در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: به تمامی مدارس استان قم ابلاغ شده است که دانش آموزانی که کوچک‌ترین نشانه آنفولانزا در آن‌ها مشاهده شد به سرعت مرخصی داده شود تا مشکل به وجود نیاید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تأکید کرد: روز گذشته مسئولان آموزش و پرورش استان قم در این خصوص یک جلسه با مسئولان دانشکده علوم پزشکی برگزار کردند و قرار است امروز جمع بندی این جلسه به آموزش و پرورش ابلاغ شود.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: اولیای هر دانش آموزی که به این نتیجه برسد که فرزند دانش آموزش به خاطر برخی از علائم بیماری نباید در مدرسه حاضر شود هماهنگ شده تا به این دانش مرخصی داده شود و  در مدرسه حضور پیدا نکند تا این بیماری بین دیگر دانش آموزان شیوع پیدا نکند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی از والدین درخواست دارند مدارس تا آخر هفته به دلیل ترس از شیوع بیماری آنفولانزا در بین دانش آموزان تعطیل شود نظر شما چیست؟ گفت: تصمیم به تعطیلی مدارس تصمیم استاندار است و استانداری باید به این نتیجه برسد البته  هیچ جای نگرانی نیست و هیچ مورد مشکوکی تا به امروز در مدارس استان قم مشاهده نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: با معاونت سلامت برای بررسی این مسئله جلسه ای خواهیم داشت ، تا امروز گزارش خاصی از مدارس استان به دست ما نرسیده است اما همه جوانب و راه های پیشگیری را حتماً اعمال خواهم کرد.

شیخ الاسلام گفت: البته بررسی شیوع آنفولانزا یک بحث تخصصی است و باید پزشکان و دانشکده علوم پزشکی استان قم  در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کنند و هرچه نظر پزشکان و دانشکده علوم پزشکی بود حتماً اعمال خواهیم کرد زیرا سلامت دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه