اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد

ساخت مسکن مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی/ تحویل 900 واحد تا پایان سال

ساخت مسکن مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان جنوبی/ تحویل 900 واحد تا پایان سال
سلم آبادی با بیان اینکه ساخت مسکن مهمترین کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری است، گفت: تصمیم داریم تا پایان سال جاری 900 واحد از 2500 واحد مسکن محرومان را به مددجویان تحویل دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، اظهار کرد: ساخت مسکن مهمترین کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری است.

وی افزود: در سال جاری در کنار ساخت مسکن زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در بسیاری از موارد ایجاد شده و بعد از این ایجاد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: ساخت مسکن مهمترین کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری است.,
,
, وی افزود: در سال جاری در کنار ساخت مسکن زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در بسیاری از موارد ایجاد شده و بعد از این ایجاد خواهد شد.,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در زمینه ساخت مسکن محرومان شاهد همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوط و استانداری هستیم که قابل تقدیر است.

, مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در زمینه ساخت مسکن محرومان شاهد همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوط و استانداری هستیم که قابل تقدیر است.,

سلم‌آبادی اظهار کرد: در بیرجند 324 مددجوی مستاجر داریم که اغلب نیازمند ساخت مسکن هستند.

وی عنوان کرد: در بحث مسکن مددجویان امداد تا کنون دو هزار و 900 پرونده جهت صدور پروانه معرفی شده است.

,
,
,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای دو هزار و 100 پرونده پروانه صادر شده است و یک‌هزار و 900 پرونده به پیمانکار واگذار شده است.

,

تحویل 900 واحد تا پایان سال

, تحویل 900 واحد تا پایان سال, تحویل 900 واحد تا پایان سال,

سلم‌آبادی گفت: تصمیم داریم طی هفته‌های آینده 300 واحد را تحویل مددجویان دهیم همچنین هدف گذاری شده 300 واحد در دهه فجر و 300 واحد دیگر در 14 اسفند که همزمان با هفته احسان و نیکوکاری است تحویل مددجویان شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا اردیبهشت سال آینده تمام دو هزار و 500 واحد مرحله اول به بهره‌برداری برسد و تحویل مددجویان شود.

,
,
,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای دو هزار و 500 واحد مرحله اول فقط برای یک هزار و 200 واحد منابع دریافت کردیم و یک هزار و 300 واحد دیگر را آغاز کرده اما هنوز منابعی دولتی به دست ما نرسیده و طبق پیگیری‌هایی که صورت گرفته احتمالا طی هفته‌های آینده منابع این تعداد واحد را دریافت کنیم.

,

سلم آبادی بیان کرد: طی مکاتبه‌ای که انجام شده به دنبال گرفتن منابع اعتباری برای یک‌هزار واحد سهمیه از پنج هزار واحد علاوه بر یک‌هزار و 300 واحدی که منابع دولتی نرسیده هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم به زودی تمامی واحدها را تحویل دهیم.

,

وی تصریح کرد: اگر منابع تمام پنج هزار واحد تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) شود این آمادگی و ظرفیت در استان وجود دارد که طی مدت 6 ماه تمامی واحدها ساخته شود چراکه در کمیته امداد نیازها و اولویت‌های مددجویان از قبل شناسایی شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: اولویت برای ساخت پنج هزار واحد در کمیته امداد طبق اطلاعات ثبت شده از مددجویان در سیستم مشخص است به عنوان نمونه مددجوی دارای مریض صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار دارای فرزند بیمار ، زنان سرپرست خانوار و سایر موارد که تمامی به صورت نرم افزاری ثبت است در اولویت برای ساخت مسکن هستند.

,

سلم‌آبادی افزود: وقتی کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌گوید برای مددجویان نیازمند مسکن می‌سازد یعنی تمامی افرادی که دارای خانه شدند نیازمند بودند و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که هیچ خانه‌ای برای غیر نیازمند ساخته نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه