اخبار داغ

ایستگاه سیزدهم؛ ذوب آهن – پرسپولیس

ایستگاه سیزدهم؛ ذوب آهن – پرسپولیس
در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر ذوب آهن اصفهان در مقابل پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در فولادشهر به میدان می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر ذوب آهن اصفهان در مقابل پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در فولاد شهر به میدان خواهد رود؛ در هفته دوازدهم سپاهان دیگر نماینده اصفهانی در مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
سبزپوشان بعد از اینکه دو هفته را با یک برد و تساوی سپری کردند سعی دارند در این بازی خانگی برنده باشند تا به آرامش موقتی برسند، اما از طرفی پرسپولیس هم شرایط ویژه ای دارد و عدم نتیجه گیری های لازم در بازی های اخیر این تیم را هم امتیاز لازم کرده است.
,
 
,
پرسپولیس لیگ نوزدهم تیم غیرقابل پیش‌بینی است که از بازیکنان خوب و خلاقی بهره می‌برد، اما آن ثبات تاکتیکی لازم را ندارد و شرایط برای این تیم سخت شده است.
,
 
,
دو تیم در لیگ برتر 36 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سرخ‌پوشان در 13 بازی به پیروزی رسیده‌اند، سهم ذوب‌آهن در این میان 11 برد بوده و 12 دیدار دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
,
 
,
در بازی‌های بین دو تیم 95 گل رد و بدل شده است که از این تعداد سهم ذوب‌آهن 44 گل و سهم پرسپولیس 51 گل بوده است؛ همچنین پر‌گل‌ترین بازی دو تیم به بازی برگشت لیگ شانزدهم باز می‌گردد که آن دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.
,
 
,
نتیجه این بازی برای تیم های دیگر نیز اهمیت دارد چرا که تیم های بالای جدول از لحاظ امتیازی بسیار بهم نزدیک هستند.
,
 
,
این بازی با قضاوت بیژن حیدری و محمدرضا منصوری، فرهاد مروجی، کمیل غلامی، مرتضی منصوریان و مهدی الوندی و با نظارت محسن ترکی برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه