اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه:

پنجمین جشنوراه رسانه‌ای ابوذر در راستای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود

پنجمین جشنوراه رسانه‌ای ابوذر در راستای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: جشنواره پنجم ابوذر با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بصیری با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: با توجه به حضور در دهه پنجم انقلاب اسلامی و موارد بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند، در حوزه رسانه نیز باید نگاهمان به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی بیش از پیش معطوف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در همین راستا جشنواره پنجم ابوذر با نگاهی نو در سراسر کشور برگزار می‌شود که تلاش شده غنی‌سازی و ارتقای تولیدات رسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی بیش از پیش ملموس باشد.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: آنچه در جامعه رسانه‌ای امروز مورد اهمیت است، تعالی بخشی و هدف سازی در مسیر تولیدات رسانه‌ای است و به بیان واضح‌تر در گام دوم انقلاب اسلامی لازم است تا رسانه‌ها به عنوان بازوان اثرگذار انقلاب در مسیر صحیح حرکت کنند که این مسیر از بستر بسیج می‌گذرد.
,
 
,
بصیری در ادامه ضمن برشمردن شاخص‌های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه تریبون‌های پیش‌گام باشند و نقش برجسته خود و به نوعی عیار و اعتبارشان را با این شاخص‌ها محک بزنند که در جشنواره ابوذر امسال این موضوع مد نظر قرار گرفته است.
,
 
,
وی عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر تولیدگران با ایشان، نقش رسانه‌ها در بیان رخدادهای امیدبخش و پیشرفت‌های تولیدی کشور را متذکر شدند، ما نیز وظیفه داریم این خط و مسیر را تا انتها به درستی طی کنیم که یکی از راه‌های آن همین جشنواره ابوذر است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: توصیفی دقیق از آینده انقلاب، واگویی آنچه پشت سر گذاشته‌ایم و دشمنی‌های دشمنان در برهه‌های مختلف و توصیف و ترسیم آینده انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که در جشنواره ابوذر به آن دقت ویژه شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر به بالا بردن کیفیت آثار رسانه‌های کشور و هدفمندتر کردن فعالیت‌های آنها کمک شایانی کرده است، تصریح کرد: این جشنواره با ایجاد فضای رقابتی می‌تواند روح نشاط را به جامعه خبری و به تناسب کشور تزریق کند به ویژه اینکه این امر حلقه مفقوده فضای مطبوعات و رسانه‌ها محسوب می‌شود.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج رسانه بیان کرد: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد اجتماعی از محورهای اصلی جشنواره امسال است.
,
 
,
بصیری همچنین؛ خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن‌گرافی را از قالب‌های این جشنواره برشمرد و «گام دوم انقلاب» را با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری به عنوان بخش ویژه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی کرد.
,
 
,
این مسئول اضافه کرد: بی‌تردید می‌توان با برگزاری چنین جشنواره‌هایی به افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه کمک کرد.
,
 
,
بصیری در پایان با بیان اینکه با توجه به تجربه سال‌های گذشته انتظار ارسال چند ده هزار اثر به دبیرخانه جشنواره دور از انتظار نیست، متذکر شد : این جشنواره در سطح کشوری برگزار شده و هر استان به صورت جداگانه آثار را ارزیابی می‌کند و خبرنگاران تهرانی نیز برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت بسیج رسانه به آدرس http://www.basijrasaneh.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 73256238 و 09126600397 تماس بگیرید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه