اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان؛

فضاسازی‌ها علیه نیروهای انتظامی نشأت گرفته از توطئه ضدانقلاب است

فضاسازی‌ها علیه نیروهای انتظامی نشأت گرفته از توطئه ضدانقلاب است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: سلبریتی ها اگر دغدغه مردم را دارند و اگر به دنبال آرامش و امنیت مردم هستند باید در کنار مردم قرار بگیرند و برای رفع نگرانی های مردم تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به تلاش نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کشور دست هایی پشت پرده بود که به مرور زمان از سوی دستگاه های امنیتی کشور نیز برای مردم بیان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه حضور نیروهای نظامی ، امنیتی و بسیجیان ما در صحنه حس امنیت را به مردم بازمی گردانند افزود: امنیت مردم خط قرمز ما در کشور است و ما دیدیم که نیروهای انتظامی ابتدا با صبر و حوصله با تمامی مردم برخورد نمودند اما افرادی بودند که خط خود را از مردم عادی جدا کرده بودند و به دنبال ایجاد اغتشاش در جامعه بودند.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: پس از سخنان مقام معظم رهبری مردم خط خود را از آشوبگران جدا نمودند و در زمانی که آشوبگران به اموال عمومی و امکانات عمومی آسیب وارد می کنند و کمی با دقت مسائل را تجزیه و تجلیل کنیم می بینیم که زمانی که امنیت و آرامش مردم را خدشه دار می نمایند؛ نمی توان انتظار داشت که نیروی انتظامی ساکت بماند. 

,

وی با تاکید مجدد بر اینکه خط قرمز ما امنیت مردم و چهارچوب های جمهوری اسلامی است افزود: جوسازی علیه پلیس نشات گرفته از توطئه ضد انقلاب است که در اغتشاشات نیز رد پای آنان وجود داشته است.

,

خوش اقبال با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور مرهون مجاهدت های نیروهای انتظامی و نظامی است افزود: این مسئله در داخل شهرها نمود بیشتری دارد و توسط نیروی انتظامی تامین می گردد.

,

وی ادامه داد: این فضا سازی ها همان خطی را دنبال می کنند که از ابتدای ایجاد اغتشاشات در کشور پیگیری شده است.

,

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کردستان تلاش پلیس در مقابله با آشوبگران را بسیار خوب توصیف نمود و گفت: این هشداری بود برای تمامی کسانی که به دنبال از بین بردن امنیت مردم هستند تا به خوبی بدانند که تامین امنیت مردم اولویت اصلی پلیس خواهد بود.

,

خوش اقبال در ادامه این گفتگو با اشاره به سخنان و بیانیه های برخی افراد سلبریتی علیه پلیس و نیروهای انتظامی نیز بیان داشت: این افراد اگر در ایران اسلامی زندگی می کنند و اگر خود را متعلق به این آب و خاک می دانند باید خط خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کنند و بدانند که اگر امروز به جایگاهی رسیده اند به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به واسطه خدماتی بوده که در این کشور داشته اند.

,

وی ادامه داد: این افراد اگر دغدغه مردم را دارند و اگر به دنبال آرامش و امنیت مردم هستند باید در کنار مردم قرار بگیرند و برای رفع نگرانی های مردم تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه