اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز؛

بنزین بر 90 درصد کالاهای مصرفی مردم تاثیر ندارد

بنزین بر 90 درصد کالاهای مصرفی مردم تاثیر ندارد
بهروز حصاری گفت: افزایش قیمت گوجه فرنگی ارتباطی به مسئله بنزین ندارد و به واسطه سرما و بارندگی های اخیر امکان برداشت محصولات اراضی اطراف البرز وجود نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، در روزهای اخیر عرضه گوجه فرنگی در بازار با نرخ های 14 الی 18 هزار تومان، بسیاری از شهروندان را با دغدغه همراه کرده است و معتقدند تورم دامنگیر محصولاتی که روزمره آن را مصرف می کنند شده و از تهیه و خرید ساده ترین اقلام نیز عاجر مانده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عده ای معتقدند اصلاح نرخ بنزین موجب افزایش قیمت گوجه فرنگی در بازار شده است، خبرنگار ما به سراغ رئیس اتاق اصناف رفت تا علت ماجرا را جویا شود که آیا واقعا این مسئله صحت دارد با پشت پرده گرانی گوجه فرنگی چیز دیگری است. 
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان البرز درباره این مهم به خبرنگار تیتریک، گفت: افزایش قیمت گوجه فرنگی ارتباطی به مسئله بنزین ندارد و به واسطه سرما و بارندگی های اخیر امکان برداشت محصولات اراضی اطراف البرز با توجه به پایان فصل نبود. 
, تیتریک,
 
,
بهروز حصاری افزود: باید گوجه فرنگی از استان های جنوبی به البرز حمل می شد اما بارش ها مانع برداشت محصول شد، البته این مسئله مقطعی بوده و به زودی برطرف می شود و نرخ سایر حامل های انرژی نیز تغییری نداشته است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: جابجایی کالاها در بین شهری با کامیون و کامیونت انجام می شود که مصرف سوخت آنها گازوئیل است و جابجایی کالا و مسافر در سطح شهر با بنزین سر و کار دارد که این مسئله را نیز پیگیری کرده و در صورت نیاز برای افزایش سهمیه سوخت از طریق اتاق اصناف، وزارت کشور و وزارت صمت این مهم را دنبال می کنیم. 
,
 
,
حصاری تصریح کرد: به تمام واحدهایی صنفی ابلاغ کرده ایم حق افزایش خودسرانه هیچ کالا و خدماتی را ندارند و قیمت بنزین در نرخ بیش از 90 درصد کالاها تاثیر نداشته است، موسسات اتومبیل کرایه ای و وانت بارهایی که در سطح شهر اقدام به جابجایی کالا می کنند درگیر این موضع هستند. 
,
 
,
وی گفت: تیم های بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی تا پاسی از شب در شهر مستقر شده و به بررسی واحدهای صنفی می پردازند، لذا از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه تورم را با سامانه 124 و 135 در میان بگذارند. 
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: با 20 اتحادیه ای که با کالاها و ارزاق اصلی مردم سر و کار داشتند جلسه داشتیم و آنها را توجیه کردیم تا تیم های بازرسی اتحادیه ها در سطح شهر فعال شوند، در مجموع بازار آرامی داریم و از مردم می خواهیم اخبار را از مبادی رسمی دریافت کنند. 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه